Det her skrev Filt som sit første indlæg D1:
Benjaminfilt skrev:Jeg er lidt ked af at muskelpianisten ikke er kommet med flere indlæg. Han plejer at få os enten samlet om ham eller samlet om hans modstander. (om man vil det eller ej, så får han, prikket lidt til folk) Dog er det underligt han bare blankt stemmer Bubber. Og har en meget anderledes approach end han plejer. Dette kan være fordi han er bange for at lynched på samme baggrund som sidst.
Jeg kan huske at jeg i mit første spil som ulv skrev noget a la "det ville være fedt at få hjælpervenner på banen, han formår altid at gøre sig mistænkelig", og jeg fortrød det et splitsekund efter pga. det er mega ulvet imo. - det er lidt det samme her. Han argumenterer først for at det er mærkeligt at MP ikke har været på banen så vi kan samle os om ham eller hans modstander, og bagefter at det er underligt at han bare stemmer "blankt" på "Bubber" (som folk troede var BR). Hvorfor er det en meget anderledes approach? MP plejer da netop at være all-over-da-place.
Benjaminfilt skrev:Vil også gerne lige høre en begrundelse

Dette svarer Filt til Walle's allerførste indlæg om at han har fundet en ulv i HV. Er det a bit too obvious? Han vil (hvis han er ulv) være på hans jomfrurejse i ulveland, men det ville sgu stadig være for mærkeligt.
Benjamin Reilly skrev:Tanke og fornemmelser omkring deltagere. Naturligvis sorteret efter alfabetisk rækkefølge. Jeg har tilknyttet kontekst af hensyn til folk PN’ere.
Benjaminfilt:
Har produceret intet brugbart i løbet af sine indlæg. Meget lig hjælpervenner – oplagt lynch på D1
Hjælpervenner:
Forekommer ulvet. Udviser intet initiativ, og fluffer udelukkende. Normalt spiller han således men anklager samtidigt alle andre – oplagt lynch
Det er BR's første lange analyse (skåret ned til de to han vil have lynchet på D1). Kan det virkelig passe at de eneste to han vil have lynchet to medulve?
Walle svarer til analysen:
TheGunShow skrev:Gider du uddybe hvad du finder villagery ved Walle's indlæg?
Ved ikke om det spewer Walle villa en smule, kunne godt virke sådan.
Den her kommer lidt senere:
Benjamin Reilly skrev:En uddybning af din kommentar omkring Walle, TheGunShow, ville være værdsat.
Jeg må sige, at hvis BR, Walle, Reilly og HV er ulve, så har de godt nok formået at skabe afstand til hinanden på D1.
Dura efterspørger en villa/ulve-liste fra HV:
hjælpervenner skrev:
Ulve:
Mharritz - Har præcis samme spillestil som i sidste spil hvor jeg spillede med ham, og han var ulv. Aggressiv og udadgående. Er meget sikker på han er ulv.
Benjaminfilt - Var i sidste spil meget forvirret, og synes han virker mere velovervejet i sine posts nu.
Kan ikke komme på flere, og det er egentlig også fuldstændig ligegyldigt, fordi ens reads på D1 er som regel altid helt forkerte. Dog er jeg rimelig sikker på Mharritz.
Villas:
Dura
Benjamin Reilly
Det er vel ikke usandsynligt at han placerer en ulv i hver? Jeg har prøvet at kigge sidste spil igennem hvor HV var ulv med mig, men der placerede han ikke nogen af os på hans lister, udover mig som villa på d1.