Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hari skrev:hej.
vil lige høre jeres mening om det er bedre at køre fullbody 1 eller 3 gang om ugen.

hari skrev:4 gang. er du sikker på du har forstået mit spørsmål

hari skrev:okey. 2 gange kan jeg forstå, som også skulle være max. men hvordan har du tænkt at fordele et split program der kører 4 gang om ugen den samme muskel på hele kroppen.

hari skrev:okey. 2 gange kan jeg forstå, som også skulle være max. men hvordan har du tænkt at fordele et split program der kører 4 gang om ugen den samme muskel på hele kroppen.

TheFatboy skrev:hari skrev:okey. 2 gange kan jeg forstå, som også skulle være max. men hvordan har du tænkt at fordele et split program der kører 4 gang om ugen den samme muskel på hele kroppen.
Jeg forstår ikke helt hvad du skriver.
Nu snakker vi jo fullbody, ikke split
Hvis du vælger at køre fullbody, så er det - som sagt - optimalt 2-4 pas om ugen. Hvis det er 2-split, så SKAL det være 4 pas.

flamingopikken skrev:TheFatboy skrev:hari skrev:okey. 2 gange kan jeg forstå, som også skulle være max. men hvordan har du tænkt at fordele et split program der kører 4 gang om ugen den samme muskel på hele kroppen.
Jeg forstår ikke helt hvad du skriver.
Nu snakker vi jo fullbody, ikke split
Hvis du vælger at køre fullbody, så er det - som sagt - optimalt 2-4 pas om ugen. Hvis det er 2-split, så SKAL det være 4 pas.
Eller 6 pas, hvis man er hard to teh core.
/flueknep.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster