Lille-mig skrev:fik vist sagt ordet lidt for bogstaveligt hihi
men f.eks.
hvor mange normale mennesker spiser 2.5g protein pr kg
Det behøver man jo sådan set heller ikke. Det er bare en helgardering.. Og mange danskere får i forvejen et god sjat protein, primært pga. forbrug af mejeriprodukter og kød. At meget af det så er de "forkerte" og fedtrige produkter, er så noget andet
hvor mange normale mennesker for sine sunde fedter som vi går op i, plus vi noktager liiiidt mere end "dem"
Det er jo bare fordi "de andre" ikke efterlever de anbefalinger der faktisk er.
hvor mange mennesker spiser 6 gange dagligt eller mer
Det behøver man heller ikke..
hvor mange mennesker vejer deres mad, og spiser så meget kød kontra andet
Gennemsnitsdanskeren spiser ret meget kød
hvor mange mennesker går SÅ meget op i om pasta eller ris er fuldkorn
Alt for lidt, men de burde de, eftersom det er det der anbefales til alle. Vi er ikke specielle, vi gør ofte bare mange af de ting som alle burde.
hvor mange mennesker går op i maden næsten ingen sukker må indhole, eller være hvid mel osv
Hvor mange BBere har du ikke set bælle 1 liter kakao som om det var vand? Ingen sukker? Njaaaaah både og ... ;) og igen: Det er ikke noget der er specielt for os, at vi skal undgå for meget af. Det burde ALLE.
Der sku mange flere ting, men er lige vågner hihi, håber i forstår min pointe

Det var ik ment som om vi spiste vildt forskelligt på den måde. Men at en der træner ik rigtig kan regne med den anbefalede daglig dose mad og inddeling, men mener bare vi har brug for lidt andet form for mad opdeling til vores muskel vækst og diæt osv.
Det da ihvertfald min opfattelse af Bodybuilding showet iforhold til en hverdags nissen..
Har jeg misforstået noget endelig sig til, er her for at blive kloger

Måske var den anden besked lidt mis-visende men mente det ik på den måde at vi spiser total out of this world iforhold til hr og fru danmark, men vil man vokse
Hvis vi snakker professionelle der træner op ti konkurrence, så er der selvfølgelig nogle andre anbefalinger og mange kører også low carb.. Men mange af de ting du nævner, som vi hobby BBere gør, er jo faktisk jf. de generelle anbefalinger langt hen af vejen.
Det er ikke nogle specielle ting, bare fordi andre ikke gør det.. selvom de faktisk burde
Jeg kan sagtens se din pointe, men det jeg spiser er ikke særlig meget anderledes end hvad andre spiser, forudsat de lever bare nogenlunde varieret og sundt. Det mine forældre spiser, ligner meget det jeg spiser.. jeg spiser bare lidt mere af det.