Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 978
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 976

Følg bodybuilding.dk på

2 års pause

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Goddag. Jeg er kommet rigtig godt i gang med at træne igen efter 2 års pause. Før pausen var bodybuilding mit liv. Jeg er 176cm høj. Og før pausen vejede jeg 90kg med en fedt% på 10-12 stykker. Men pludselig mødte jeg damen i mit liv, og vi fik børn, hus og hund. Hele pakken. Men i pausen trænede jeg kun et par gange om måneden. Og når man var vant til at æde 4000kcal om dagen var det svært at ikke spise så meget. Ja jeg er blevet en fed vingummi-bamse. Men har stadig en del masse fra min tid i form. Har brede skuldre og mine arme er nok 40cm i omkreds. (De var 45 da jeg trænede) men fedt% er nok 25-30. Jeg var kommet op på 108kg. Og er nu nede på 100 efter 3 uger med et 2split og løb på hvile dage. Syntes at musklerne vokser hurtigt tilbage og styrken stiger også hurtigt. Men her kommer spørgsmålet. Skal jeg bruge nogle måneder på at bygge lidt på rammen igen? Eller skal jeg smide spækket? Ved godt at der ryger en del bare ved at holde sig fra junk og rive noget jern. Men skal jeg cutte ned, eller bygge lidt op og så cutte ned til næste sommer.? Er sku i tvivl.

Mvh.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

176 cm, 90 kg og lean. Imponerende.

Hvis du har en fedtprocent tæt på de 30, vil jeg anbefale dig at smide noget fedt.
Brugeravatar

Reputation point: 455

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Ja lean men ikke clean. Det indrømmer jeg gerne. :mrgreen: men nok tættere på de 20 end 30. Men overvejede at køre 3 måneder cut og 3 måneder bulk. Og så "zig-zagge" lidt. Er clean i dag, og har også tænk mig at blive ved på den måde :)

Bogondo-monz skrev:Ja lean men ikke clean. Det indrømmer jeg gerne. :mrgreen: men nok tættere på de 20 end 30. Men overvejede at køre 3 måneder cut og 3 måneder bulk. Og så "zig-zagge" lidt. Er clean i dag, og har også tænk mig at blive ved på den måde :)

På sprøjten igen og så sker der bare løftes jern!! :mrgreen:

Ej, vil sgu starte med at cutte hvis jeg var dig med den fedtprocent.
Brugeravatar

Reputation point: 70

Træner her: Fresh fitness

Logbog: Vis logbog

fyforenskefuld skrev:
Bogondo-monz skrev:Ja lean men ikke clean. Det indrømmer jeg gerne. :mrgreen: men nok tættere på de 20 end 30. Men overvejede at køre 3 måneder cut og 3 måneder bulk. Og så "zig-zagge" lidt. Er clean i dag, og har også tænk mig at blive ved på den måde :)

På sprøjten igen og så sker der bare løftes jern!! :mrgreen:

Ej, vil sgu starte med at cutte hvis jeg var dig med den fedtprocent.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hehe. Tak for jeres svar. God aften til jer

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster