Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SinK skrev:synes ikke det er en god idé at skifte over til håndvægte efter 4 uger. mest fordi et nyt program altid kræver lidt tilvænding. Når man skifter til et nyt program plejer det at være en god idé at køre det i hvert fald i 3mdr.
Ville du så køre det 6 uger, 1 uge deload, 6 uger og så skifte til en variation? og med hvilken begrundelse
mht. selve programmet. ved A forstår jeg ikke helt hvorfor du kører både squat og benpres.. er der en speciel grund til det? ellers ser det nogenlunde fint ud.
ved B.. hvorfor både dødløft og rackpulls?
Benpres er for at give bentøjet ekstra tæsk, dumt? Det samme med rackpulls.
Jeg ville putte Bent over rows ind istedet for yates rows.
Warum?
Shrugs forstår jeg ikke hvad du vil med når du har dødløft.
For at give nakken isoleret tæsk, dumt?
Til sidst ville jeg køre mave på en af dagene..
Laver planke efter pas B fik jeg ikke med, ville du mene der skal en øvelse mere til sækken?
og også putte nogle leg curls ind et eller andet sted. Til ALLER sidst er der lige lidt med opsætningen.. men det er vidst mere en smagssag.
Håber du kan bruge det til noget

mht. selve programmet. ved A forstår jeg ikke helt hvorfor du kører både squat og benpres.. er der en speciel grund til det? ellers ser det nogenlunde fint ud.

JRHEDER skrev:SinK skrev:synes ikke det er en god idé at skifte over til håndvægte efter 4 uger. mest fordi et nyt program altid kræver lidt tilvænding. Når man skifter til et nyt program plejer det at være en god idé at køre det i hvert fald i 3mdr.
Ville du så køre det 6 uger, 1 uge deload, 6 uger og så skifte til en variation? og med hvilken begrundelse
neuronerne i musklerne skal først lige vændes til de nye øvelser før du kan løfte optimalt i dem.. så er der selvfølgelig også sådan noget med lige at få tenikken på plads igen osv. som sagtens kan tage nogle uger. Ja 6 uger og så en uges deload kunne være en idé.. selvom jeg ikke selv bruger deload.
ved B.. hvorfor både dødløft og rackpulls?
Benpres er for at give bentøjet ekstra tæsk, dumt? Det samme med rackpulls.
Nu ser jeg jo bare benpres som en dårlig version af squat. Så hellere køre flere squats eller en variation af squats.
Jeg ville putte Bent over rows ind istedet for yates rows.
Warum?
Fordi den rammer bedre nogle muskelgrupper som du ikke rigtig rammer ud over i dit program
Shrugs forstår jeg ikke hvad du vil med når du har dødløft.
For at give nakken isoleret tæsk, dumt?
Personligt får jeg KÆMPE tyrrenakke af dødløft uden andet træning til nakken overhovedet. Ved at det er tilfældet hos mange.
Til sidst ville jeg køre mave på en af dagene..
Laver planke efter pas B fik jeg ikke med, ville du mene der skal en øvelse mere til sækken?
Jeg kører kun én øvelse selv til mave. som er evil wheel. Hvis jeg kun lavede planken ville jeg også lave noget andet.
og også putte nogle leg curls ind et eller andet sted. Til ALLER sidst er der lige lidt med opsætningen.. men det er vidst mere en smagssag.
Håber du kan bruge det til noget
Dejligt med dit input, ville dog være endnu bedre hvis du gider at forklare mig lidt mere om baggrunden for dine forslag til ændringer

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster