Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1203
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1200

Følg bodybuilding.dk på

2-split

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle.

Jeg har tænkt mig at køre efter dette program:

http://news.bodylab.dk/artikler/2073-ba ... s-round-ii

Men jeg tænker, at der ikke er særlig mange øvelser på dagene? Eller er det bare mig?

På forhånd tak
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Altså der er jo seks øvelser pr. trænings pas.
Det er måske nok lidt, men jeg mener dog, at 24sæt er fint pr. træning og du skal også tænke på frekvensen er høj :)

Kan helt klart anbefale programmet nogle af mine venner kører det pt. med gode gains og jeg skal da også snart i gang med det.

Håber det kan bruges.

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 155.00

Skinke skrev:Altså der er jo seks øvelser pr. trænings pas.
Det er måske nok lidt, men jeg mener dog, at 24sæt er fint pr. træning og du skal også tænke på frekvensen er høj :)

Kan helt klart anbefale programmet nogle af mine venner kører det pt. med gode gains og jeg skal da også snart i gang med det.

Håber det kan bruges.

Ja, det er kun 6 øvelser tænker jeg, og føler ikke at det er særlig mange :)
Men du siger at dine venner kører det pt, hvad siger de om det? :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg er selv igang med B2B2 under cut. Jeg finder det som et fint program med intet mere sagt. Det er et meget 'normalt' 2-split, som ikke giver megen spænding hvis det er det I søger. Jeg ville måske foreslå det til rookie der har trænet i 1 år eller mindre.

Dette er selvfølgelig min erfaring. Det er dog positivt med de mange gode basisøvelser osv. :wink:
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Logbog: Vis logbog

Getbiggernow skrev:Jeg er selv igang med B2B2 under cut. Jeg finder det som et fint program med intet mere sagt. Det er et meget 'normalt' 2-split, som ikke giver megen spænding hvis det er det I søger. Jeg ville måske foreslå det til rookie der har trænet i 1 år eller mindre.

Dette er selvfølgelig min erfaring. Det er dog positivt med de mange gode basisøvelser osv. :wink:

Okay, ville det være en god ide for mig at køre efter dette program, hvis jeg er ude efter mere muskelmasse? :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Soldier skrev:
Getbiggernow skrev:Jeg er selv igang med B2B2 under cut. Jeg finder det som et fint program med intet mere sagt. Det er et meget 'normalt' 2-split, som ikke giver megen spænding hvis det er det I søger. Jeg ville måske foreslå det til rookie der har trænet i 1 år eller mindre.

Okay, ville det være en god ide for mig at køre efter dette program, hvis jeg er ude efter mere muskelmasse? :)

Hvad er din nuværende træningserfaring? Programmet er generelt fint hypertrofiorienteret, da den høje frekvens samt valg af basisøvelser giver et godt fundament af overall-masse. Personligt har jeg selv fundet programmer der er bedre, men det fungerer generelt fint under cut hvis ud har den gældende workload, men selvfølgelig også i bulk.

Et relativt godt program men jeg ville måske indsætte nogle leg curls oveni, da der ikke er megen arbejde til nederste del af kroppen.
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvor lang tid har du trænet?

Du behøver ikke flere øvelser. Hvis du giver dig meget i alle øvelserne, er 6 øvelser rigeligt.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus C

Kostplan: Ingen kostplan

rnrfshj skrev:Hvor lang tid har du trænet?

Du behøver ikke flere øvelser. Hvis du giver dig meget i alle øvelserne, er 6 øvelser rigeligt.

I forhold til hvad? Du får intet givent udgangspunkt af hans træningserfaring, og kan derfor ikke stille dette så simpelt op. Der er en enorm upperbody-orientation i dette program i forhold til underkroppen. Selvfølgelig er der Squat og Front-Squat 2 gange om ugen samt calf-raises og benpress i skift med squatten.

Derfor er det en fejlbar antagelse at lave en så simpel forklaring af hvad individet her skal træne. Umiddelbart er det dog fint hvis vi som sagt forestiler os, at du har en træningserfaring på omkring. 1 år eller mindre.
Brugeravatar

Styrkeliste

Getbiggernow skrev:
rnrfshj skrev:Hvor lang tid har du trænet?

I forhold til hvad? Du får intet givent udgangspunkt af hans træningserfaring, og kan derfor ikke stille dette så simpelt op. Der er en enorm upperbody-orientation i dette program i forhold til underkroppen. Selvfølgelig er der Squat og Front-Squat 2 gange om ugen samt calf-raises og benpress i skift med squatten.

Derfor er det en fejlbar antagelse at lave en så simpel forklaring af hvad individet her skal træne. Umiddelbart er det dog fint hvis vi som sagt forestiler os, at du har en træningserfaring på omkring. 1 år eller mindre.

Jeg har træner over 1 år, og min krop er ok markeret. Jeg vil gerne begynde på at bulke, da jeg vil blive større. Så fik jeg anbefalet denne program af en ven. Men jeg ville lige høre jer af først, om programet er effektivt hvis man gerne vil have muskelmasse. Altså blive større.
Brugeravatar

Styrkeliste

Det program er baseret på en masse basis øvelser, som er udgangspunktet for at blive stor. Det er jo forskelligt hvad man foretrækker og hvad der virker på en, men ovenstående program har helt sikkert en masse at tilbyde dig. Så du skal ikke være bange for at gå i gang!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus C

Kostplan: Ingen kostplan

Vil det være muligt at udskifte decline bench press med noget weighted chest dips? Jeg spørger da mit center ikke har nogle decline bænke.

MathiasMarcussen skrev:Vil det være muligt at udskifte decline bench press med noget weighted chest dips? Jeg spørger da mit center ikke har nogle decline bænke.

Majoriteten af de 'habile' samt 'inhabile' centre jeg selv, har trænet i har haft en sådan bænk. Har dit center ikke en decline bænk, til diverse crunches?
Brugeravatar

Styrkeliste

Nu vil jeg kategorisere mit center som værende mindre habilt.. Der er et par decline bænke til mave på etagen over, men det vil være svært at få en barbell stang med op af trappen, men ellers må jeg jo prøve at være kreativ nedenunder. Hvis det glipper med kreativiteten, vil det så have en nævneværdig effekt på resultatet af programmet, hvis jeg skifter over til chest dips?

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster