DGammelgaard skrev:Men hvis du vil tabe dig meget kommer du vel også ned i en minre vægtklasse?

Planen er bare at cutte fedt% og så bulke op på omkring 94kg igen :-)
Første log-indlægFastet træning, ikke meget gas i tanken i dag men det blev dog alligevel til et par sæt squats og OHP. Efter træning skulle jeg direkte ud på uni og tæske en masse anatomi igennem, så der var ikke så meget tid til det cardio jeg gerne ville have afsluttet træningen med, men sådan er det. Jeg må løbe en tur i morgen.
Squats:Opvarmning 20x20kg
5x60kg
3x80
3x90
3x100
3x110
1x120
Worksets RPT:6x131
5x125
5x115
Havde ikke turde håbe på en 6'er på squats i dag, men det gik nu alligevel over al forventning. Gik for at få minimum 3, maks 5, så jeg er glad. Næste fredag bliver bare 135 til failure, all in good fun. Squats har virkelig lidt under mit cut, gik fra 140x5 til 140x1, det er ret skidt.
Stivbenede rumænske dødløft Stod på en kasse så jeg kunne sænke den lidt længere ned. Rev godt i baglår og glutes.
5x60kg
3x80kg
3x5x100kg
OHP:Opvarmning:Masser af shoulder dislocations ind imellem opvarmningssets
5x20kg
5x40kg
3x50
Work sets:4x56kg
6x50kg
8x45kg
Lidt skuffet over OHP i dag.
](./images/smilies/wallbash.gif)
Ville gerne have haft en femmer på 56kg, da jeg har taget det flere gange før. Det er ikke nemt at være i kalorieunderskud.
Vikingpress:5x40kg
5x50kg
5x50kg
3x60kg
Bare for lige at få lidt mælkesyre ud i deltoids. Ville gerne have haft 3x3, men det blev skåret væk da jeg fik travlt.
CardioHavde travlt, så måtte nøjes med 10 minutter. ti minutters gang op ad bakke på løbebåndet ved 6 km/t med et snit incline% på 8.
Derefter cyklede jeg ud til universitetet.
Alt i alt tog træningen halvanden time.
Igår var jeg nede og svømme, og det løsnede godt op i min øvre ryg. Det var ufatteligt dejligt at kunne OHP'e i dag uden smerter i nakken.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?