Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1330
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1328

Følg bodybuilding.dk på

3split eller fullbody

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

har stadig dette problem. Og håber stadig at der er nogle som kan hjælpe mig?

gymnastik træning tirsdag og torsdag, og random arbejdstidspunkter. f.eks. i denne uger har jeg arbejdet 12 timer i 2 dage og har maks 1 time i centret inkl. opvarmning. men i næste uge har jeg natarbejde hele ugen så har tid til at træne når jeg er færdig :)

så spørgsmålet er om jeg skal køre et fullbody program og så bare træne når jeg kan med minimum 1 off dag og ingen træning på mine gymnastik dage.

eller om jeg skal køre et 3split program så jeg kan træne effektivt i den time jeg har, men derimod også træne på mine gymnastikdage. (hvis jeg træner om morgenen. vil det så gå ud over min gymnastik træning om aftenen?)

hvad ville i gøre? :)
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

MadzP92 skrev:har stadig dette problem. Og håber stadig at der er nogle som kan hjælpe mig?

gymnastik træning tirsdag og torsdag, og random arbejdstidspunkter. f.eks. i denne uger har jeg arbejdet 12 timer i 2 dage og har maks 1 time i centret inkl. opvarmning. men i næste uge har jeg natarbejde hele ugen så har tid til at træne når jeg er færdig :)

så spørgsmålet er om jeg skal køre et fullbody program og så bare træne når jeg kan med minimum 1 off dag og ingen træning på mine gymnastik dage.

eller om jeg skal køre et 3split program så jeg kan træne effektivt i den time jeg har, men derimod også træne på mine gymnastikdage. (hvis jeg træner om morgenen. vil det så gå ud over min gymnastik træning om aftenen?)

Fullbody er for mig at se klart at foretrække med nogle solide basisøvelser. Hvad laver du af opvarmning?
Min styrkeliste er all raw.

"There will always be a sore spot. If you wait till you feel good with no aches or pains to train, you will never be here." - John Broz
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Randers

Træner her: AK Frem

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00

5teensig skrev:
MadzP92 skrev:har stadig dette problem. Og håber stadig at der er nogle som kan hjælpe mig?

Fullbody er for mig at se klart at foretrække med nogle solide basisøvelser. Hvad laver du af opvarmning?

som regel løber jeg eller ror lige hurtigt i 1-2 minutter. kører 2split nu, og så varmer jeg lige skulderne op med en træpind. lidt mave og rygbøjning hurtigt og så varmer jeg ellers op i selve den øvelse jeg starter med.. squat/bænk. når det er bryst dag opvarmer jeg også lige brystet inden.
Brugeravatar

Styrkeliste

bumper den lige, da det ville være rart med flere folks meninger..

grunden til at jeg ikke bare kaster mig ud i fullbody med det samme er fordi med 45min til en træning kan der jo ikke køres et ordenligt fullbody program synes jeg? :\
Brugeravatar

Styrkeliste

Så gør en time, istedet for så kan du da godt få kørt alle øvelser ind? Jeg bruger én time og ti minutter cirka, på mit fullbody program.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Squat: 100.00
- Dødløft: 105.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster