hey,
ville gerne finde mig en diæt som kunne hjælpe mig med mit nye frivægts program, jeg fandt noget som hed ABCDE diæten, som skulle kunne øge ens muskelmasse med 2kilo på 24dage og tage 0fedt på hvis ikke at miste mere fedt
kort fortalt handler det om at bulke og cutte, over 24dage... Dvs. 12 dages bulk 12dages cutting..
under bulkningen bruger man formlen
( kropsvægt x 24 = antal kalorier + 1500 ekstra)
for at finde ud af hvor mange kcal man skal indtage extra for at tage på.
man skal ca tage 1.5kilo på om ugen
under cutting spiser man en del mindre
( kropsvægten x 16 )
er formlen for hvor meget man skal spise, for at tabe sig i en rimelig fart. hvis ikke det virker så cutter man bare 300kcal fra ind...
der er nu gået 12 og man har bulket, man har tage 2kilo muskelmasse og 1kilo fedt på..
det er nu tid til at cutte, under cutningen taber man 1kilo muskelmasse og 2kilo fedt
-----------------------
Det blev testet på 12personer, og fik deres homon tal til at forøge sig med dobbelt så meget.. forsøgs personerne trænede alså ikke og tog stadig muskelmasse på over de 24dage
"Hormoner som IGF-1, Testosteron og insulin blev forøget progressivt og mængderne blev fordoblet på bare 14 dage."
Jeg har besluttet mig for teste dette, og tage et par billeder af mig selv som nu og så efter 24dage tage et billede, alt infomation vil være klar alså min start vægt, højde, 0x0, osv.
-> Er der nogen der har hørt dårlige ting om denne metode, og som synes at jeg ikke skal gører det.. eller artikler som modbeviser dette<-
i kan også selv læse atiklen:
http://www.(link slettet)/
gå ind under atikler og så find ABCDE.. god fornøjelse den er rimelig spændene