-Tak på forhånd

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

p1player skrev:Ja, ved ikke om det er det rigtige sted at skrive til men, ja jeg har et stort problem med acne (svær acne) så jeg har været på pillerne accutin i 2 måneder nu (min hud er blevet en smule bedre), hvor jeg har kørt på 40 mg om dagen dvs 2 piller om dagen, nu vil min hudlæge sætte mig op på 80.mg 4 piller om dagen ? her er så spørgsmålet er det normalt, er det ikke lidt overdrevet ? er der andre som har prøvet det samme med dubble dosis? o.O
-Tak på forhånd

Mikkel leicht skrev:p1player skrev:Ja, ved ikke om det er det rigtige sted at skrive til men, ja jeg har et stort problem med acne (svær acne) så jeg har været på pillerne accutin i 2 måneder nu (min hud er blevet en smule bedre), hvor jeg har kørt på 40 mg om dagen dvs 2 piller om dagen, nu vil min hudlæge sætte mig op på 80.mg 4 piller om dagen ? her er så spørgsmålet er det normalt, er det ikke lidt overdrevet ? er der andre som har prøvet det samme med dubble dosis? o.O
-Tak på forhånd
Du kan jo spørge din læge om ikke du kan nøjes med 60mg,også for at undgå bivirkningerne som ømme led osv. 80mg lyder også af meget, hvor stor er du osv? Har du hørt noget om hvor længe han vil have du tager dem?Kan du klare 80mg uden problemer, altså gener, så synes jeg du skal gøre det, for lægen skal nok holde øje med dig via blodprøver osv. men har du gener, så tror jeg nemt du kan sige til din læge om ikke det er smartest med lidt mindre.. uanset hvad du vælger, så gør det i samarbejde med din læge, så du sikret

Klud skrev:Politikens Nudansk Ordbog
gene [?sje·n?] sb. -n, -r, -rne
? et forhold der er til besvær og generer = ulempe
? det er en konstant gene at taget er utæt • være til gene for trafikken
? gener eftervirkning af en skade
? hun havde ingen gener efter operationen
Udtales "sjener"
- hmm nej ikke rigtigt, de eneste bivirkninger atm som jeg har er tør hud, tøre læber og en gang imellem næsteblod og hovedpine.
p1player skrev:Klud skrev:Politikens Nudansk Ordbog
gene [?sje·n?] sb. -n, -r, -rne
? et forhold der er til besvær og generer = ulempe
? det er en konstant gene at taget er utæt • være til gene for trafikken
? gener eftervirkning af en skade
? hun havde ingen gener efter operationen
Udtales "sjener"
på den måde genere- hmm nej ikke rigtigt, de eneste bivirkninger atm som jeg har er tør hud, tøre læber og en gang imellem næsteblod og hovedpine.

08guma skrev:jeg havde også acne og fik ordineret accutin. jeg tog dog kun 20 mg om dagen i 150 dage. nu er det fuldkommen væk og jeg får det sandsynligvis aldrig igen. 80 mg lyder af rigtig meget! men hvis det andet ikke har hjulpet dig så er det vel det der skal til! men lyt til din læge. og jeg ville slet ikke drikke alkohol hvis jeg var dig. da pillerne nedsætter din leverfunktion.
det er svært at lade være med at drikke, men jeg siger dig når du er færdig med behandlingen og bumserne er væk har det været det hele værd!

08guma skrev:jeg tror det simpelthen er for at få det fjernet én gang for alle! jeg skulle også kun have 100 dage men endte med 150 for at det var fjernet helt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster