Jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal gå hen med det jeg har på hjertet i nedenstående, så derfor mit topic her...
Siden Januar har jeg oplevet mig selv tage en drastisk vending i min væremåde og min livsstil. Jeg har igennem nogle år trænet, men på et niveau, hvor jeg ikke tog det seriøst overhovedet, andet end træning for samvittighedens skyld. Men i Januar var jeg til en julefrokost, hvor en person (Meget tyk) sagde til mig at jeg var ved at ligne ham, vist nok i sjov, men det skulle senere hen vise sig at være noget der ramte mig.. Jeg så mig selv dybt og længe i spejlet og tænkte: "Nej satmer nej, nok er nok". Derfor begyndte jeg at sætte mig ind i tingene, jeg lærte at finde mit ligevægtsindtag og besluttede at cutte så meget som overhovedet muligt. Jeg begyndte at træne efter b2b part 1 og spiste så jeg lå i 500 Kcal underskud, lige efter bogen.. Byturene droppede jeg og jeg vejede alt der kom i min mund.. Mit mål var at ramme en vægt der hed 69kg inden sommer. Det skal nævnes at jeg for år siden vejede 118kg, så jeg kendte til det med at tabe sig, mit udgangspunkt fra Januar var 81 kg. Jeg nåede ikke mit mål mht. vægten, jeg nåede ned på 71 kg og mente det var rigeligt, til at at have fornuftigt udgangspunkt, til at smide nogle kilo på kroppen igen. Så jeg befinder mig nu i en bulking periode.
Og nu til det sagen egentlig drejer sig om, jeg har virkelig ændret mig og det "bekymre" mig lidt. Jeg har utrolig svært ved at være social, jeg føler mig ikke tilstede Fredag/Lørdag, når mine venner fester, ikke fordi de ikke acceptere hvordan jeg lever, fordi det gør de. Men jeg kan ganske enkelt ikke hygge mig på samme måde, jeg har egentlig lyst til bare at komme hjem og sove.. Jeg har i perioder forsøgt at drikke en øl eller to, for at se om det hjalp, men så kommer min samvittighed med det samme og siger STOP!!!
Jeg vil helst ikke give afkald på mit sociale liv, men jeg vil virkelig også gerne kunne glæde mig til weekenderne på samme måde som min omgangskreds gør..
Har i andre oplevet noget af det samme? Gir i den bare gas og glemmer træningen eller lader i bare være med at drikke? Ja jeg har ofte lyst til at forkæle mig selv i weekenderne, men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvordan jeg skal gøre det...
Jeg er egentlig afklaret med at for fremtiden er det måden for mig at leve på, altså den sunde fremgangsmåde, men jeg skal have fundet en balance, så det hele passer sammen, fordi jeg kan mærke på mig selv, at forsætter det sådan her, så ender det med en ulykkelig tilværelse..
Håber ikke det er for tude-prins agtigt, men jeg vil virkelig gerne høre hvordan i andre får det hele til at hænge sammen