Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67592 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049935 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
ællingen skrev:Jeg lejede lidt med noget ramping metode i squat og bænk idag, i stedet for de 2 sæt opv. og 3 worksets som programmet foreskriver. Ramping er noget sjovere så det tror jeg, at jeg vil fortsætte med.
PeterK skrev:Selvom det er sjovt, er det måske værd at vurdere, hvorvidt det er hensigtsmæssigt. For hvis du starter med en væsentligt lavere belastning end nødvendigt, er det også begrænset, hvor meget du får ud af det.
ællingen skrev:De to topsæt var tunge. Der var til mere i dødløften, men milien var lidt en grinder. Mht. Føniksens input omkring større spring i min ramping, så sprang jeg så meget som der nu er plads til ved de relativt små vægte jeg løfter rundt med.
ThePhoenix skrev:ællingen skrev:De to topsæt var tunge. Der var til mere i dødløften, men milien var lidt en grinder. Mht. Føniksens input omkring større spring i min ramping, så sprang jeg så meget som der nu er plads til ved de relativt små vægte jeg løfter rundt med.
Og det er ganske fint.
Sørg for at springene bliver mindre og mindre. F.eks. kunne vejen frem mod dit 110 kilos dødløft se således ud:
5 x 40
5 x 65 (+25)
5 x 85 (+20)
5 x 100 (+15)
5 x 110 (+10)
Rejen skrev:
Fuck hvor fedt
Vil han gerne være swole?
KRØLLE P skrev:Godt at se lidt træninger fra din side igen !.. Det ser ud til, at du hurtigt finder tilbage til tidligere tiders styrke. Keep up the good work..
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster