stats:
alder: 18 år
køn: dreng
højde: 1,91
vægt: 87,4- 25/10-10
trænings erfaring: ca 1 år men der har sgu været meget useriøst hvor jeg ikke anede hvad jeg lavede

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jenslyn87 skrev:Tillykke med loggen! Det ser ud til, du har en god styrke for din kropsbygning (baseret på højde/vægt) og alder, så der er nok basis for noget godt :-)

Så du må have fat i Rikke og få hende til at tage nogle billeder. Det ser jeg personligt frem til. 

de skal nok komme bare rolig 

ællingen skrev:sommerformen 09:

mads ville hellere bytte bukser for sin mor end at træne så det blev uden ham idag:

Mr.X skrev:Hvornår kommer billederne? Vi vil have en dato!

KRØLLE P skrev:Mr.X skrev:Hvornår kommer billederne? Vi vil have en dato!
Jeg synes, at I to bøsserøve bare skulle tage billeder af hinanden en dag i er på skolen og træner![]()
For i trænger begge til et par billeder i jeres logs.
Og nydeligt med en log, jeg hører du er kommet godt igang med træningen. Har især hørt mange historier fra da du kørte SDH![]()

Mr.X skrev:KRØLLE P skrev:Mr.X skrev:Hvornår kommer billederne? Vi vil have en dato!
Jeg synes, at I to bøsserøve bare skulle tage billeder af hinanden en dag i er på skolen og træner![]()
For i trænger begge til et par billeder i jeres logs.
Og nydeligt med en log, jeg hører du er kommet godt igang med træningen. Har især hørt mange historier fra da du kørte SDH![]()
Jeg skal sq ikke flexe lettere afklædt alene sammen med ællingen.Det tør jeg sq ikke!

- super lækkert
herre motiverende at tænke på de andre har tysk 
super lækker træning idag, skide hyggeligt, men turen hjem på cykel var muligvis den hårdeste jeg nogensinde har taget :S
- Godt med nogrt træning i tysk!

derefter gik den vidre til spor 1 hvor vi blev til ud på natten. dette gjorde så at jeg ikke rigtig kan træne idag grundet tømmermænd og derfor har brugt dagen på at tage nogle pics 

kan du spotte nogle weakpoints? ud over lats
ællingen skrev:ja det ser jeg frem tilkan du spotte nogle weakpoints? ud over lats

dette kommer også til udtryk i mine rackpulls.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster