Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Comedian skrev:Du kan give BJs i morgen i stedet for, ven

CapzBB skrev:FUCK THE SYSTEM

RocketJockey skrev:step from the road to the sea to the sky

peter n skrev:Jeg er stor fan er temaet... Der er dog et spørgsmål der presser sig på; Har du god jord Capzper?

CapzBB skrev:Hej internet, først og fremmest vil jeg gerne undskylde til de personer som har krydset min vej i dag. Jeg har været særdeles utidig og det har resulteret i en masse unødvendige drillerier.

CapzBB skrev:Jeg er igang med at fremstille et måleapparatur, som ved hjælp af den relative tidsforskel og den dertilhørende vinkelhastighed imellem klogt placerede målepunkter på en aksel kan beregne et torsions moment. Dette apparat skal bruges til at bestemme effektabet igennem en transmission.

peter n skrev:CapzBB skrev:Jeg er igang med at fremstille et måleapparatur, som ved hjælp af den relative tidsforskel og den dertilhørende vinkelhastighed imellem klogt placerede målepunkter på en aksel kan beregne et torsions moment. Dette apparat skal bruges til at bestemme effektabet igennem en transmission.
Kan du beregne torsionsmomentet på min pik?

Comedian skrev:peter n skrev:CapzBB skrev:Jeg er igang med at fremstille et måleapparatur, som ved hjælp af den relative tidsforskel og den dertilhørende vinkelhastighed imellem klogt placerede målepunkter på en aksel kan beregne et torsions moment. Dette apparat skal bruges til at bestemme effektabet igennem en transmission.
Kan du beregne torsionsmomentet på min pik?
Man kan vel ikke have et negativt torsionsmoment

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster