Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tror ikke der bruges så mange penge på det på månedsbasis, men nærmere årsbasis

perfect skrev:Tror ikke der bruges så mange penge på det på månedsbasis, men nærmere årsbasis
kommer an på om du vil være "stor" eller STOR

GoingBiG skrev:Jeg kan nemt ramme 1000 kr om måneden hvis du tæller ALLE mine kosttilskud med... Det er jo heller ik alle som går efter det billigste pulver... Det gør jeg personligt ikke... Tror det pulver jeg bruger ligger på 150kr/kg og det betaler jeg gerne fordi jeg ved jeg får et kanon produkt med kanon smag... Derudover løber det også let op hvis man som mig køber energi produkter og bars...

Karl Æg skrev:Jeg har meget svært ved at forestille mig, hvordan man kan bruge 1000 kr om måneden alene på protein, kreatin og WG

, de smager selvfølgelig allesammen som englene synger :´)

Marle skrev:nej men der er jo også andre tilskud end bare protein, WG og kreatin.....

Karl Æg skrev:Marle skrev:nej men der er jo også andre tilskud end bare protein, WG og kreatin.....
Helt bestemt, men spørgsmålet lød nu stadigvæk på hvor mange penge man bruger på protein, kreatin og WG om måneden. Derfor synes jeg måske det lyder en smule vildt, og jeg bruger personligt max 150 kr om måneden på det.

Karl Æg skrev:Ved nu ikke om det nødvendigvis er sværere at regne ud. Hvis du har dit årsforbrug kan du jo fx bare dividere med 12

Karl Æg skrev:Marle: Tror faktisk jeg bruger mindre

og derefter ryger dåse tun efter dåse tun bare ned 
TK skrev:I den her månede, køre jeg på rationer i mit proteinpulver, da jeg ikke har 1kr, pga af opsigelse af arbejdet, dog håber jeg snart at jeg får det arbejde jeg har søgt
Så lige nu, bliver der plaget af brormandog derefter ryger dåse tun efter dåse tun bare ned

Simon skrev:jamen det er der jo os masser af proteiner i, jeg spiser os en masse mandler på en dag, det os rigtig godt

Simon skrev:ved jeg da ikke hvorfor, er der bare, mener der er omkring 25 gram protein pr. 100 gram,

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster