Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LukasJ skrev:Det kommer an på hvornår du har behov for det, det er jo et tilskud til din kost. Jeg foretrækker dog at få en ordentlig shake lige inden sengetid, så jeg slipper for kulhydraterne.

BloodJunkie skrev:LukasJ skrev:Det kommer an på hvornår du har behov for det, det er jo et tilskud til din kost. Jeg foretrækker dog at få en ordentlig shake lige inden sengetid, så jeg slipper for kulhydraterne.
Hvad for nogle kulhydrater slipper du for?

BloodJunkie skrev:LukasJ skrev:Det kommer an på hvornår du har behov for det, det er jo et tilskud til din kost. Jeg foretrækker dog at få en ordentlig shake lige inden sengetid, så jeg slipper for kulhydraterne.
LukasJ skrev:BloodJunkie skrev:LukasJ skrev:Det kommer an på hvornår du har behov for det, det er jo et tilskud til din kost. Jeg foretrækker dog at få en ordentlig shake lige inden sengetid, så jeg slipper for kulhydraterne.
Det kommer jo an på alternativet. Det ikke optimalt at få mange kulhydrater inden sengetid.

Spørgsmålet skrev:BloodJunkie skrev:LukasJ skrev:Det kommer an på hvornår du har behov for det, det er jo et tilskud til din kost. Jeg foretrækker dog at få en ordentlig shake lige inden sengetid, så jeg slipper for kulhydraterne.
Jeg regner med at tage en shake efter en ordentligt omgang havregrød hver morgen.
Vil det være dumt at tage en shake til eftermiddagsmaden de dage hvor jeg ikke træner??
Mvh.

LukasJ skrev:Du skal jo også ligge i kcal overskud for at vokse. Om du så får 1 kg protein om dagen kan du ikke vokse hvis du ikke ligger i kcal overskud. Hvis du vil være stor, så skal du også spise stort. Du kan ikke blive stor på proteinshakes.

LukasJ skrev:BloodJunkie skrev:LukasJ skrev:Det kommer an på hvornår du har behov for det, det er jo et tilskud til din kost. Jeg foretrækker dog at få en ordentlig shake lige inden sengetid, så jeg slipper for kulhydraterne.
Det ikke optimalt at få mange kulhydrater inden sengetid.

Thegame skrev:LukasJ skrev:BloodJunkie skrev:LukasJ skrev:Det kommer an på hvornår du har behov for det, det er jo et tilskud til din kost. Jeg foretrækker dog at få en ordentlig shake lige inden sengetid, så jeg slipper for kulhydraterne.
Det kommer an på så meget.
Spiser du en stor pose vingummibamser inden sengetid.
Eller en stor shake med peanutbutter, rapsolie, havregryn, proteinpulver og mælk.
Og hvad mener du med "optimalt"?

LukasJ skrev:Min kost består af er havregryn, mælk, oksekød, ris, proteinpulver og så grøntsager. Jeg falder aldrig i søvn hvis jeg får kulhydrater indenfor 2 timer inden jeg skal sove og har mange kammerater der har det på samme måde.. Så jeg får aldrig kulhydrater inden sengetid, da jeg skal have mindst 8 timers søvn.

LukasJ skrev:
Det eneste min kost består af er havregryn, mælk, oksekød, ris, proteinpulver og så grøntsager. Jeg falder aldrig i søvn hvis jeg får kulhydrater indenfor 2 timer inden jeg skal sove og har mange kammerater der har det på samme måde.. Så jeg får aldrig kulhydrater inden sengetid, da jeg skal have mindst 8 timers søvn.

Thegame skrev:LukasJ skrev:
Det eneste min kost består af er havregryn, mælk, oksekød, ris, proteinpulver og så grøntsager. Jeg falder aldrig i søvn hvis jeg får kulhydrater indenfor 2 timer inden jeg skal sove og har mange kammerater der har det på samme måde.. Så jeg får aldrig kulhydrater inden sengetid, da jeg skal have mindst 8 timers søvn.
Jeg tror du snakker om koffein..

LukasJ skrev:Thegame skrev:LukasJ skrev:
Jeg tror du snakker om koffein..
Det tror jeg så ikke at jeg gør. Vores kroppe fungere forskelligt, din på din måde og min på min måde.
BigBoi skrev:LukasJ skrev:Min kost består af er havregryn, mælk, oksekød, ris, proteinpulver og så grøntsager. Jeg falder aldrig i søvn hvis jeg får kulhydrater indenfor 2 timer inden jeg skal sove og har mange kammerater der har det på samme måde.. Så jeg får aldrig kulhydrater inden sengetid, da jeg skal have mindst 8 timers søvn.
Der er forskel på at påstå at noget ikke er optimalt, og at noget ikke er optimalt for dig.

LukasJ skrev:Men til trådstarter. Du kan drikke dit proteinpulver lige som du vil. Hvis du har et nogenlunde indblik i hvor meget protein der er i den kost du har fået i løbet af dagen, kan du jo tilføje proteinpulver afhængigt af det. Hvis du er kommet lidt efter med proteinen ved eftermiddagstid, så kan du jo bare tage en ekstra shake der.

Spørgsmålet skrev:LukasJ skrev:Men til trådstarter. Du kan drikke dit proteinpulver lige som du vil. Hvis du har et nogenlunde indblik i hvor meget protein der er i den kost du har fået i løbet af dagen, kan du jo tilføje proteinpulver afhængigt af det. Hvis du er kommet lidt efter med proteinen ved eftermiddagstid, så kan du jo bare tage en ekstra shake der.
Lad os sige det sådan.
Jeg tager en 2 shakes på dage hvor jeg styrketræner. De dage tager jeg den ene shake lige efter træning. (hver anden dag)
På hviledage tager jeg 1 protein shake.
Men hvornår vil i så foreslå at jeg tager de andre shakes?
Om morgenen eller om aftenen?

Spørgsmålet skrev:LukasJ skrev:Men til trådstarter. Du kan drikke dit proteinpulver lige som du vil. Hvis du har et nogenlunde indblik i hvor meget protein der er i den kost du har fået i løbet af dagen, kan du jo tilføje proteinpulver afhængigt af det. Hvis du er kommet lidt efter med proteinen ved eftermiddagstid, så kan du jo bare tage en ekstra shake der.
Lad os sige det sådan.
Jeg tager en 2 shakes på dage hvor jeg styrketræner. De dage tager jeg den ene shake lige efter træning. (hver anden dag)
På hviledage tager jeg 1 protein shake.
Men hvornår vil i så foreslå at jeg tager de andre shakes?
Om morgenen eller om aftenen?
Mvh.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster