Jeg har en person der påstår hårnakket at man bliver "aggresiv" af for mange protiner
Dette holder da ingen steder? Hvis det nu skulle gøre det, hvor mange proteiner snakker vi om over den anbefalede mængde?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tror du ikke hun måske har ment steroider ?

HAV skrev:Det passer ikke og der er ikke noget belæg for dette ! Proteiner findes jo naturligt i madvarer, så burde man også blive ekstremt agressiv hver gang at man spise til middag

TruckerOliver skrev:jeg er konstant agrassiv så jeg kan ikke svare på det

pzo skrev:TruckerOliver skrev:jeg er konstant agrassiv så jeg kan ikke svare på det
Hermed kan vi jo så konkludere at du er inde i et overforbrug/misbrug af proteiner og du bedes straks stoppe det inden uskyldige folk kommer til skade på grund af det !

Den er go´ skrev:Måske er der noget om snakken.
Jeg har lige konsumeret 40 gram Bodylab Whey og få minutter senere begyndte jeg ukontrolleret at brøle og smide rundt med tingene i min lejlighed. Dette stod på i ca. 15 minutter.

Hehe... :´)Den er go´ skrev:Måske er der noget om snakken.
Jeg har lige konsumeret 40 gram Bodylab Whey og få minutter senere begyndte jeg ukontrolleret at brøle og smide rundt med tingene i min lejlighed. Dette stod på i ca. 15 minutter.

8800 skrev:Tør godt blankt afvise at man skulle blive mere aggresiv af et højt proteinindtag!
Tror myten stammer fra når visse personer skal forklare deres øgede aggresivitetsniveau overfor kæresten uden at bruge ordet AS!

tror jeg nok.
travolta skrev:kære Venner.
jeg kan forstå at agressivitet kan komme af en større hormonudvikling - men at sige at det kommer af protein og kreatin er den største gang sludder jeg har hørt. Her skal der saglige videnskabelige undersøgelser til for at overbevise mig og IKKE at en bekendt eller en vens ven kammerats fars søsters morfar udsagn til.

Marle skrev:travolta skrev:kære Venner.
jeg kan forstå at agressivitet kan komme af en større hormonudvikling - men at sige at det kommer af protein og kreatin er den største gang sludder jeg har hørt. Her skal der saglige videnskabelige undersøgelser til for at overbevise mig og IKKE at en bekendt eller en vens ven kammerats fars søsters morfar udsagn til.
Helt enig....

travolta skrev:haha ja.
dommeren: hvorfor slog du den uskyldige mand ned?
Lille Per: jo hr dommere. Jeg drak en skummetmælk og spiste en stor burger.

r2 skrev:travolta skrev:haha ja.
dommeren: hvorfor slog du den uskyldige mand ned?
Lille Per: jo hr dommere. Jeg drak en skummetmælk og spiste en stor burger.
Den har jeg som dommer hørt før, i retssalen =D>

powerpuff skrev:Man skider tyndskid hvis man får for meget proteintror jeg nok.

Marle skrev:ahhhr come on der er jo protein i mad, man bliver sgu da ikke agrassiv af proteiner, bare en skod undskyldning for en eller anden der har opført sig dumt!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster