Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flomse skrev:alm opretstående lateral raise er helt udelukket, medmindre jeg har så lidt vægt på, at jeg kan tage rigtig mange gentagelser. så snart jeg kører 6-8 gentagelser gør det ondt.
det der højst sandsynligt er galt, er at der blir aktiveret nogle fibre i min højre skulder, når jeg kører øvelsen, som laver et skævt træk i min rygsøjle og det gør ekstrem ondt. ligesom et hårdt jag, som pludselig opstår, da der blir trykket på nogle nerver i mit led i rygsøjlen.
der er desværre ikke noget at gøre ved det, andet end at undgå øvelser som fremprovokerer det. og lateral raise fremprovokerer det i stor stil. men jeg vil gerne ha masse på siden af skuldrene jo, så jeg har et problem :-)
men hva med upright rows, er det en go øvelse til siden af skuldrene..?

flomse skrev:skulderpres og andre øvelser laver jeg uden problemer, så jeg kan sagtens træne skulder, men vil gerne focusere lidt mere på siden af skuldrene, da jeg mangler masse der.

flomse skrev:skulderpres og andre øvelser laver jeg uden problemer, så jeg kan sagtens træne skulder, men vil gerne focusere lidt mere på siden af skuldrene, da jeg mangler masse der.

flamingopikken skrev:flomse skrev:skulderpres og andre øvelser laver jeg uden problemer, så jeg kan sagtens træne skulder, men vil gerne focusere lidt mere på siden af skuldrene, da jeg mangler masse der.
Skulderpres og eventuel skulderpres med neutralt greb (der så vidt jeg husker skulle øge stresset på den laterale del) burde kunne gøre tricket.

flomse skrev:alm opretstående lateral raise er helt udelukket, medmindre jeg har så lidt vægt på, at jeg kan tage rigtig mange gentagelser. så snart jeg kører 6-8 gentagelser gør det ondt.
det der højst sandsynligt er galt, er at der blir aktiveret nogle fibre i min højre skulder, når jeg kører øvelsen, som laver et skævt træk i min rygsøjle og det gør ekstrem ondt. ligesom et hårdt jag, som pludselig opstår, da der blir trykket på nogle nerver i mit led i rygsøjlen.
der er desværre ikke noget at gøre ved det, andet end at undgå øvelser som fremprovokerer det. og lateral raise fremprovokerer det i stor stil. men jeg vil gerne ha masse på siden af skuldrene jo, så jeg har et problem :-)
men hva med upright rows, er det en go øvelse til siden af skuldrene..?

Benner skrev:flamingopikken skrev:flomse skrev:skulderpres og andre øvelser laver jeg uden problemer, så jeg kan sagtens træne skulder, men vil gerne focusere lidt mere på siden af skuldrene, da jeg mangler masse der.
Skulderpres og eventuel skulderpres med neutralt greb (der så vidt jeg husker skulle øge stresset på den laterale del) burde kunne gøre tricket.
hvad er neutralt greb?samme greb som i naver pullups ?

flamingopikken skrev:Benner skrev:flamingopikken skrev:flomse skrev:skulderpres og andre øvelser laver jeg uden problemer, så jeg kan sagtens træne skulder, men vil gerne focusere lidt mere på siden af skuldrene, da jeg mangler masse der.
hvad er neutralt greb?samme greb som i naver pullups ?
Håndfladen peger ind mod dit ansigt, ligesom i NG pullups
så jeg os med på hvad du mener. hehe

flomse skrev:ja jeg har fået det undersøgt, af både min læge og en fys. det minder lidt om en discus, det jeg har, men det er ikke helt så slemt heldigvis.
jeg prøver med nogle flere press-øvelser. tak for hjælpen

flomse skrev:alm opretstående lateral raise er helt udelukket,?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster