Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moff skrev:Helt i orden. Men når jeg siger, at jeg har ændret lidt i programmet, så er det rep/set-skemaet, da han vil køre 5 x 5 over hele linjen, føler jeg, at det nok er lidt smartere, at køre fx 3 x 8 i øvelser såsom Chin-ups og mave-øvelser.
Mangler der ikke lidt en læg-øvelse?

Moff skrev:Moqensen: Ok, jeg vil så vidt muligt ikke ændre på programmet så. Jeg har ikke tilføjet mave på dag 2, det skriver han selv, at man kan hvis man vil, men det er i mine øjne overkill, ligesom du selv nævner. Jeg havde slet ikke lagt mærke til, at der ingen skulderøvelser var, så du har en god pointe i, at erstatte skrå bp med Mili. Jeg er dog ikke meget for det, da mit øvre bryst er bagud, men hvad fanden... det kan der jo rettes op på senere hen. Nu skal der jo bare nogle kg på
Omerta: Supersette hele vejen igennem eller supersette som den måde det er delt op på?

Moff skrev:Moqensen: Ja, når jeg nu læser efter kan jeg godt se, at han mener, at abs skal ligge fast på dag 2, og kun trænes på dag 1, hvis man lyster. Det er jo også logisk, da Squat og DL går i maven. Og du siger noget, når du siger, at jeg bare skal træne incline bp istedet... så gælder det lige om at slå hjernen til og tænke selv
Du skal have tak for hjælpen i hvert fald!

Moff skrev:Moqensen: Det er præcis de samme tanker jeg havdeDog har jeg tilføjet Weighted Crunches som den isolerende maveøvelse, men jeg har hørt godt om Hanging Leg Raises - kan du anbefale den? Jeg kan selvfølgelig bare prøve den af, men det kunne være du havde nogle tanker.

Moff skrev:Moqensen: 10-4, det er blevet ændret til Leg RaisesPotentialet for belastning er også langt større, når man ser på udførelsen. Har du nogle tanker om Chin-ups vs. Pull-ups? Selv er jeg stor fan af Pull-ups (som jeg ALTID har kaldt for Chin-ups), og har faktisk aldrig rigtig lavet Chin-ups (som er med håndfladen vendt mod ansigtet, right?)

Barbell skrev:Lidt off-topic. Du skulle aldrig have gået på HHX ved Forum?

Moff skrev:Barbell skrev:Lidt off-topic. Du skulle aldrig have gået på HHX ved Forum?
JoDet er dog et par år siden efterhånden. Har vi mødtes?

Barbell skrev:Moff skrev:Barbell skrev:Lidt off-topic. Du skulle aldrig have gået på HHX ved Forum?
JoDet er dog et par år siden efterhånden. Har vi mødtes?
Nej, men så kender du nok min "lille"bror Niels (Eddie) ?

Barbell skrev:Hørte fra min bror af du var tæt på at veje 100 Kg, hvor de sad ordentligt.

Moff skrev:Cut

Barbell skrev:Moff skrev:Cut
Regner ikke med at cutte før til næste år.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster