Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1303
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1300

Følg bodybuilding.dk på

Alwins log! BILLEDER S.43

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





stuffmeister skrev:
alwin skrev:
stuffmeister skrev:
alwin skrev:Er gjort :)


Skriv hvis der er sket ændringer :D

Det er der ikke, udover at han har ødelagt min tidslinje :( :D


Træls :D

Mycket.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har brug for en farveprinter, og den eneste som har en, er en jeg virkelig ikke gider at snakke med. Jeg har ikke svaret hende i lang tid, og så skriver hun, at hun har en. Og jeg svare hende self ikke, og så tror folk at jeg er en spasser. Im fucked.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alwin skrev:Jeg har brug for en farveprinter, og den eneste som har en, er en jeg virkelig ikke gider at snakke med. Jeg har ikke svaret hende i lang tid, og så skriver hun, at hun har en. Og jeg svare hende self ikke, og så tror folk at jeg er en spasser. Im fucked.


Har i ikke en farveprinter på din skole? :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 628
Tilmeldt: 9. aug 2010, 16:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



stuffmeister skrev:
alwin skrev:Jeg har brug for en farveprinter, og den eneste som har en, er en jeg virkelig ikke gider at snakke med. Jeg har ikke svaret hende i lang tid, og så skriver hun, at hun har en. Og jeg svare hende self ikke, og så tror folk at jeg er en spasser. Im fucked.


Har i ikke en farveprinter på din skole? :D

Kun hos rengøringsdamerne. Og det er ikke sikkert at jeg kan komme derind. Og jeg vil helst være på den sikre side :D
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad klasse går du i? For I har da virkelig mange opgaver :?
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. nov 2009, 10:52
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



caps-iii skrev:Hvad klasse går du i? For I har da virkelig mange opgaver :?

9. klasse. Det er min iranske lærer, som bombadere os. Vi har ham i matematik, fysik/kemi og biologi.
Vi får minimum en side for, hver matematiktime, og vi har to rapporter for, OM UGEN!
Men god, det er han. Vores gennemsnit var på 10,9 i biologi, til terminsprøven. Men den var også ekstrem nem. Gættede mig til et 10 tal :mrgreen:
Men parrelelklassen lå på 7 eller sådan.

Lige pt. er jeg igang projektopgave, og er næsten færdig. Venter bare på at Hakkaki godkender den :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alwin skrev:
caps-iii skrev:Hvad klasse går du i? For I har da virkelig mange opgaver :?

9. klasse. Det er min iranske lærer, som bombadere os. Vi har ham i matematik, fysik/kemi og biologi.
Vi får minimum en side for, hver matematiktime, og vi har to rapporter for, OM UGEN!
Men god, det er han. Vores gennemsnit var på 10,9 i biologi, til terminsprøven. Men den var også ekstrem nem. Gættede mig til et 10 tal :mrgreen:
Men parrelelklassen lå på 7 eller sådan.

Lige pt. er jeg igang projektopgave, og er næsten færdig. Venter bare på at Hakkaki godkender den :)


Muligvis været oppe at vende før - men hvad vil den kloge alwin efter folkeskolen? For med de karakter du får, så er der da god belæg for at du kan blive til noget stort en dag :D

Hvordan går træningen? Og hvad med vægten? Stiger den? :)
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. nov 2009, 10:52
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



caps-iii skrev:
Muligvis været oppe at vende før - men hvad vil den kloge alwin efter folkeskolen? For med de karakter du får, så er der da god belæg for at du kan blive til noget stort en dag :D

Hvordan går træningen? Og hvad med vægten? Stiger den? :)

STX, og så jura, hvis jeg kan det :)
Hva med dig? Hvad har du gang i?

Det går lidt dårligt, pga. mine mange små skader. Vægten siger 64-65, hvilket jeg er meget tilfreds med. Mine arme er blevet meget små, men mine lats og patter er blevet større. Jeg hader virkelig mine arme.
Men på lørdag, skal jeg løfte tungt. Jeg skal jo ikke se svag ud, på min video :mrgreen:
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alwin skrev:
caps-iii skrev:
Muligvis været oppe at vende før - men hvad vil den kloge alwin efter folkeskolen? For med de karakter du får, så er der da god belæg for at du kan blive til noget stort en dag :D

Hvordan går træningen? Og hvad med vægten? Stiger den? :)

STX, og så jura, hvis jeg kan det :)
Hva med dig? Hvad har du gang i?

Det går lidt dårligt, pga. mine mange små skader. Vægten siger 64-65, hvilket jeg er meget tilfreds med. Mine arme er blevet meget små, men mine lats og patter er blevet større. Jeg hader virkelig mine arme.
Men på lørdag, skal jeg løfte tungt. Jeg skal jo ikke se svag ud, på min video :mrgreen:


Jeg har gang i en STX uddannelse lige pt. Jeg går i 2.g nu. Efter skal jeg være guide i et par måned + arbejde, hvor jeg så skal på forskole til politiet (en skole der forbereder dig til politiskolen), når jeg har færdiggjort den er min plan så at tage på politiskolen i København :)

Din video? Den har jeg ikke lige hørt om?

Kom lige til at tænke på noget: hvad gør du, for at få ekstra god kontakt med musklerne? Jeg mener, jeg har før haft 'problemer' med at mærke det i ryggen, når jeg træner den. Men er begyndt at fokuserer på musklen, når jeg træner den, og det synes jeg hjælpe. Men vil egentlig bare hører hvad du gør, hvis du har nogle tips? :dope:
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. nov 2009, 10:52
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



caps-iii skrev:
Jeg har gang i en STX uddannelse lige pt. Jeg går i 2.g nu. Efter skal jeg være guide i et par måned + arbejde, hvor jeg så skal på forskole til politiet (en skole der forbereder dig til politiskolen), når jeg har færdiggjort den er min plan så at tage på politiskolen i København :)

Din video? Den har jeg ikke lige hørt om?

Kom lige til at tænke på noget: hvad gør du, for at få ekstra god kontakt med musklerne? Jeg mener, jeg har før haft 'problemer' med at mærke det i ryggen, når jeg træner den. Men er begyndt at fokuserer på musklen, når jeg træner den, og det synes jeg hjælpe. Men vil egentlig bare hører hvad du gør, hvis du har nogle tips? :dope:

Guide? For hvad? :)
Fedt, jeg gad også godt være politimand hvis lønnen var bedre :D

Mit kreative produkt er en video. Jeg er altid lidt ''bange'' når jeg skal fremlægge, så jeg har bestemt mig for at lave en video hvor jeg træner, og så fortæller jeg lidt om BB i baggrunden. Det burde hjælpe lidt. Og det hele skal være perfekt, vinklerne, pumpet, kiloene og blodårene. Jeg sørger for at få godt med pump, og hvis jeg lige vil vise mig lidt så smører jeg mig ind i olivenolie :D

Squeeze!!! Det hjælper meget. Og så excentrisk træning. Hvis det virkelig kniber med at mærke musklerne, så kører jeg high-rep. Excentrisk, high-rep med squeeze i toppen, så køre det for dig :drink:
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alwin skrev:
caps-iii skrev:
Jeg har gang i en STX uddannelse lige pt. Jeg går i 2.g nu. Efter skal jeg være guide i et par måned + arbejde, hvor jeg så skal på forskole til politiet (en skole der forbereder dig til politiskolen), når jeg har færdiggjort den er min plan så at tage på politiskolen i København :)

Din video? Den har jeg ikke lige hørt om?

Kom lige til at tænke på noget: hvad gør du, for at få ekstra god kontakt med musklerne? Jeg mener, jeg har før haft 'problemer' med at mærke det i ryggen, når jeg træner den. Men er begyndt at fokuserer på musklen, når jeg træner den, og det synes jeg hjælpe. Men vil egentlig bare hører hvad du gør, hvis du har nogle tips? :dope:


Squeeze!!! Det hjælper meget. Og så excentrisk træning. Hvis det virkelig kniber med at mærke musklerne, så kører jeg high-rep. Excentrisk, high-rep med squeeze i toppen, så køre det for dig :drink:


Uddyb lige squeeze og excentrisk træning, tak :)

Du ved guide, der tager ud på rejser og guider turisterne ;)
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. nov 2009, 10:52
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



caps-iii skrev:
Uddyb lige squeeze og excentrisk træning, tak :)

Du ved guide, der tager ud på rejser og guider turisterne ;)

Squeeze = hold den 2-3 sek, når du er på toppen. På BOR er det f.eks når den er ved maven.
Excentrisk = sænk den langsomt :)

Fuck hvor nice! :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hakkaki har sagt at den er god, men jeg mangler kommaer -.-'
Så nu fylder jeg den, med kommaer.

Hakkaki var den 4 person, til at sige at den burde få 10. Så hvis jeg får under 10, køre jeg 200 reps squat, så jeg tænker på andet end en lorte karakter :mrgreen:
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alwin skrev:Hakkaki har sagt at den er god, men jeg mangler kommaer -.-'
Så nu fylder jeg den, med kommaer.

Hakkaki var den 4 person, til at sige at den burde få 10. Så hvis jeg får under 10, køre jeg 200 reps squat, så jeg tænker på andet end en lorte karakter :mrgreen:

Husk at få filmet de 200 reps squat, så vi andre kan se det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 191
Tilmeldt: 21. nov 2009, 09:20
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 115.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



HAKKAKI skrev:
alwin skrev:Hakkaki har sagt at den er god, men jeg mangler kommaer -.-'
Så nu fylder jeg den, med kommaer.

Hakkaki var den 4 person, til at sige at den burde få 10. Så hvis jeg får under 10, køre jeg 200 reps squat, så jeg tænker på andet end en lorte karakter :mrgreen:

Husk at få filmet de 200 reps squat, så vi andre kan se det.

Fuck u.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I NEED A GUTTERMAND!!

Jeg har brug for at få den tjekket, for en aller sidste gang. Jeg vil godt høre om hvordan det ser ud, og hvordan indholdet er. Please guys, help me :baby:
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg vil gerne kigge på den. :)
Feel what you do, and do what you feel
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 638
Tilmeldt: 5. sep 2010, 13:30
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



X-Wing skrev:Jeg vil gerne kigge på den. :)

Tak :)
Jeg kan sende den over email, hvis du lige skriver din email i en PM :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har lige modtaget X-Wings rettelser, og jeg havde en del fejl. Jeg vil nu rette dem, så jeg kan træne :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning idag
Bænk, DL og sluttede med lidt diskopump.

Toppunkter
50kg bænk og 50kg DL.
Squat kørte jeg ikke, da jeg ikke følte at det var det idag.
Havde næsten ikke ondt nogen steder idag :mrgreen:

Jeg har fundet ud af, at det er mine små muskler og led, som fucker op. Det er f.eks en meget lille ting, ved siden af knæet, som gør ondt. Og før var det min rotator manchette.
Jeg køber noget udstyr snart, problemet er bare at jeg har så mange ønsker ligenu, så jeg ved ikke om jeg ''tør'' sige til min mor, at jeg vil have udstyr. Men jeg køber knæbind, wrist-wraps og andre småting.

Idag kørte mit opspænd i bænk! ROM var mega kort, über fedt. Jeg tror at jeg satser på 90kg på lørdag. Hvis det hele spiller, og jeg har en spotter, så går det måske.

I dødløft vil jeg gå efter 130kg, og i Squat går jeg efter 110kg eller 100kg, det afhænger af min styrke på dagen. Men jeg ligger ud med 100kg.

Derefter vil jeg køre den vildeste pump-rutine. 3x30 reps til hver muskel, og jeg vil supersætte.

Så programmet for på lørdag vil være:
Bænk (med i videoen)
DL (med i videoen)
Squat (med i videoen)
Ryg-bryst supersæt.
Biceps-triceps supersæt.

Og så vil jeg ''træne'', hvor jeg bliver filmet og ser stor ud :mrgreen:

Imorgen vil jeg brainstorme og finde ud af, hvad fanden jeg skal lave med den film.

Senere i aften, vil jeg planlægge mine max-løft.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BÆNK
Opvarming
Tom stang x 3 sæt x 6 reps
30 kg x 4 reps
40 kg x 3 reps
50 kg x 1 rep
60 kg x 1 rep
70 kg x 1 rep ( for min psyke)

Max forsøg
80 kg x 1 rep
85 kg x 1 rep
90 kg x 1 rep

Dødløft
Opvarmning
40 x 2 sæt x 6 reps
50 kg x 4 reps
60 kg x 3 reps
80 kg x 2 reps
90 kg x 1 rep
110 kg x 1 rep (for min psyke)

Max forsøg
135 kg x 1 rep
140 kg x 1 rep
145 kg x 1 rep


Squat
Opvarmning
om stang x 2 sæt x 6 reps
40 kg x 4 reps
60 kg x 3 reps
80 kg x 2 reps
90 kg x 1 rep

Max forsøg
100 kg x 1 rep
105 kg x 1 rep
110 kg x 1 rep

Jeg vil carbe-up fra imorgen af. Og jeg vil drikke pisse meget kaffe om lørdagen.
Så håber jeg bare, at min mor er god til at lave kaffe :mrgreen:
Jeg skal ihvertfald ikke mangle energi, imorgen eller på lørdag.

Jeg kører måske en omgang Sheiko Beginners 2, om en uge.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har lagt mærke til, at jeg poster 5-10 indlæg i min log, om dagen. Jeg burde få mig et liv.

Jeg fik taget et par hurtige mål tidligere
Vægt= 64,5
Ben= 57cm
Arme=34,5-35cm
Bryst= 100-105cm
Talje= 80cm

Holy shit, min talje er blevet stor. Min form er ok, min fedt% er dog lidt for høj, men fuck det. I ser billeder og video af formen, på søndag. Jeg har fundet ud af, at min krop ikke kan holde til spor meget, så jeg holder lidt dekon, når jeg føler at jeg har brug for det. Dvs. rimelig tit.

Målet er at få minimum 2,5kg på stangen i alle øvelser, om måneden. Det er helt klart muligt, og jeg kan måske få 5kg på stangen, om måneden. Men da min krop elsker at være skadet, så sigter jeg ikke højt.
Sidst rettet af alwin 28. jan 2011, 08:32, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fedt at du tør åbne op - især overfor fremmede(denne hjemmesides brugere). Nogle gange skal man dog passe på med, hvad man indrømmer. Just saying.

Nu er du ikke så gammel, så forståeligt at du måske ikke er klar over det, men der er intet flovt i, at man står ved sine fejl. Især så længe man lærer af dem. Husk, du kan ikke ændre fortiden, men du kan lære af den.

Jeg har selv altid været for fornuftig til at ende i "det lort", du har været i - sorry formuleringen. Men jeg har kendt en hel del af "dine" typer(dvs. som du var "dengang").

_____

Btw, har I en iransk lærer på en dansk skole?
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3865
Tilmeldt: 11. okt 2008, 20:53
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg var ''in the moment'' igår, og så skrev jeg alt muligt lort. Jeg har slettet det nu, da jeg ikke gider at have at folk læse det. Jeg var lidt dum :)

Præcis :)

Ja, han er bare meget dansk :mrgreen:
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg fik mine karakter idag. De var nogenlunde. 7,5 i gennemsnit. Hvis min samfundsfags lærer og historie lærer havde givet mig, det jeg fortjener, ville det have været bedre.
Jeg gik seks 10-taller. Og jeg er gået fra 4 til 10 i skriftlig tysk og biologi, det synes jeg er godt klaret. Jeg er steget i seks fag og faldet i 3.

Jeg fik 10 i kristendom, så min opgave må have været til 10 eller 12.
Jeg glæder mig til at få min kristendomsopgave, min biologi opgaver og rapport tilbage.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alwin skrev:Jeg fik mine karakter idag. De var nogenlunde. 7,5 i gennemsnit. Hvis min samfundsfags lærer og historie lærer havde givet mig, det jeg fortjener, ville det have været bedre.
Jeg gik seks 10-taller. Og jeg er gået fra 4 til 10 i skriftlig tysk og biologi, det synes jeg er godt klaret. Jeg er steget i seks fag og faldet i 3.

Jeg fik 10 i kristendom, så min opgave må have været til 10 eller 12.
Jeg glæder mig til at få min kristendomsopgave, min biologi opgaver og rapport tilbage.


Er det halvårskarakterer, eller er det karakterer for nogle opgaver? :)

Jeg har afleveret alt der skulle afleveres til projekt, så nu skal jeg bare øve i weekenden, og så fremlæggelse mandag :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 628
Tilmeldt: 9. aug 2010, 16:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



stuffmeister skrev:
Er det halvårskarakterer, eller er det karakterer for nogle opgaver? :)

Jeg har afleveret alt der skulle afleveres til projekt, så nu skal jeg bare øve i weekenden, og så fremlæggelse mandag :)

Halvårs, dem som bliver sendt til gymnasiet :)

Samme her. Jeg skal bare filme og klippe osv :D
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alwin skrev:
stuffmeister skrev:
Er det halvårskarakterer, eller er det karakterer for nogle opgaver? :)

Jeg har afleveret alt der skulle afleveres til projekt, så nu skal jeg bare øve i weekenden, og så fremlæggelse mandag :)

Halvårs, dem som bliver sendt til gymnasiet :)

Samme her. Jeg skal bare filme og klippe osv :D


Er det ikke sent i får dem? :)
Vi fik vores halvårs lige før juleferien :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 628
Tilmeldt: 9. aug 2010, 16:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



stuffmeister skrev:Er det ikke sent i får dem? :)
Vi fik vores halvårs lige før juleferien :D

Det er vores anden standpunktkarakter. Det er fordi vi havde terminsprøver, inden juleferien :D
Men er faktisk steget 1.0, på et par måneder! :D
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2215
Tilmeldt: 7. apr 2010, 20:38
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alwin skrev:
stuffmeister skrev:Er det ikke sent i får dem? :)
Vi fik vores halvårs lige før juleferien :D

Det er vores anden standpunktkarakter. Det er fordi vi havde terminsprøver, inden juleferien :D
Men er faktisk steget 1.0, på et par måneder! :D


Fedt :D
Vi skal have terminsprøver i næste uge, efter fremlæggelsen :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 628
Tilmeldt: 9. aug 2010, 16:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster