Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1327
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

amino, soya protein eller andet?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg er laktose intollerant og kan heller ikke tåle whey 90 eller finere.

Jeg har kørt med soya protein fra bodylab og blandet det med havregryn for at få mere dysin som soya jo mangler.

Jeg skal til at købe nyt nu her, men jeg hader det soya snask, og vil gerne prøve noget nyt. Faldt over aminosyrer, men sådan som jeg ser det virker det som et produkt der slet ikke kan sammenlignes med pulver.

Kosten er vigtigst, proteinpulveret giver prikken over i'et og aminosyrer, ja, de giver protienpulveret prikket oven i'et. Dvs. det er ikke nogen erstatning til pulveret?

nogle der kender andre mærker soyaprotien?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det bliver meget dyrt i længden, hvis du vil erstatte proteinpulver med aminosyrer..

Hvad med ærteprotein? Man kan bl. a. få det i Matas.

Men jeg forstår ærlig talt ikke, hvorfor du vil indtage proteinpulver, når du ikke har mulighed for at indtage whey/kasein. Så er rigtig mad imo bedre..

Logbog: Ingen logbog

ærteprotein har jeg godt aldrig hørt om, ser lige på om det indeholder nok til at kunne bruges som helt protein :)

Pulver bliver optaget let efter træning, så vidt jeg ved er de 3 vigtigste mål tider: morgenmad, pre og post workout mad. En shake med soya og havre har virket fint, smager bare grimt.

dropper amino fuldstændigt

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Dødløft: 110.00

Ja, wheypulver bliver optaget hurtigt efter træning.. Men ikke soya-protein. Jeg ville hellere æde nogle bananer og noget protein fra en anden kilde end soya, da soyaprotein heller ikke har den optimale næringsværdi.

Logbog: Ingen logbog

Sandman skrev:Jeg er laktose intollerant og kan heller ikke tåle whey 90 eller finere.

Er du intolerant overfor laktose eller er det maelken? Hvis det er laktosen kan du fint bruge Bodylab Whey 95.

Sandman skrev:Jeg skal til at købe nyt nu her, men jeg hader det soya snask, og vil gerne prøve noget nyt.

Alt soya smager skidt. Matas har noget du evt kan prove. Men DET smager skidt.
Sandman skrev:Kosten er vigtigst, proteinpulveret giver prikken over i'et og aminosyrer, ja, de giver protienpulveret prikket oven i'et. Dvs. det er ikke nogen erstatning til pulveret?

Ved du hvad aminosyrer er? Protein er opbygget af aminosyrer. Mange aminosyrepiller er blot whey pa pilleform.
Igen: er det maelken du ikke kan tolerere kan du heller ikke bruge aminosyrer baseret pa whey protein.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Ingen kostplan

Sandman skrev:Jeg er laktose intollerant og kan heller ikke tåle whey 90 eller finere.

Er du intolerant overfor laktose eller er det maelken? Hvis det er laktosen kan du fint bruge Bodylab Whey 95.

Sandman skrev:Jeg skal til at købe nyt nu her, men jeg hader det soya snask, og vil gerne prøve noget nyt.

Alt soya smager skidt. Matas har noget du evt kan prove. Men DET smager skidt.
Sandman skrev:Kosten er vigtigst, proteinpulveret giver prikken over i'et og aminosyrer, ja, de giver protienpulveret prikket oven i'et. Dvs. det er ikke nogen erstatning til pulveret?

Ved du hvad aminosyrer er? Protein er opbygget af aminosyrer. Mange aminosyrepiller er blot whey pa pilleform.
Igen: er det maelken du ikke kan tolerere kan du heller ikke bruge aminosyrer baseret pa whey protein.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har kørt med soya protein fra bodylab og blandet det med havregryn for at få mere dysin som soya jo mangler.

Jeg skal til at købe nyt nu her, men jeg hader det soya snask, og vil gerne prøve noget nyt. Faldt over aminosyrer, men sådan som jeg ser det virker det som et produkt der slet ikke kan sammenlignes med pulver.

Kosten er vigtigst, proteinpulveret giver prikken over i'et og aminosyrer, ja, de giver protienpulveret prikket oven i'et. Dvs. det er ikke nogen erstatning til pulveret?

nogle der kender andre mærker soyaprotien?

bodyman har whey 95 isolat som du og jeg ikke bliver påvirket af da det er laktosefrit. (jeg har også laktose intollerant nemlig)

Styrkeliste
- Dødløft: 185.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster