Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sorra54 skrev:Har bestilt aminosyrer fra vores kære Bodylab , de anbefaler at man dagligt skal tage ... 12 tabletter !! Kan det virkelig passe?

Spiderman skrev:sorra54 skrev:Har bestilt aminosyrer fra vores kære Bodylab , de anbefaler at man dagligt skal tage ... 12 tabletter !! Kan det virkelig passe?
Hej Sorra54
Er sikker på at hvis det står på deklarationen så passer det![]()
Går udfra at dit spørgsmål henfører til overskriften vedr. overdrevent brug.
Jeg regner ligeledes med at du er klar over hvad aminos er eftersom du her investeret i dem;-)
Alt overdrevet brug af fødevarer er ikke anbefalelsesværdigt, ligeledes er Aminos et kosttilskud, hvilket jo skal forståes som et tilskud til kosten!
Hvis du har lidt svært ved at indtage protein nok i din daglige kost er det er fint valg;-)
Kort fortalt at det BCAA´s som er essientielle aminos: Leucine, iso-leucine og valine:-)
/Spider

Muddii skrev:Du skal bare vel tag efter dit behøv. en person der skal have 20 gram protein skal ikke tag 35-40g protetion fordi det står på bøtten![]()
Logisk tækning
Spiser fornuftigt, men går ikke så voldsomt meget op i mængderne eftersom jeg stadig bulker frem til 1. maj 

sorra54 skrev:Spiderman skrev:sorra54 skrev:Har bestilt aminosyrer fra vores kære Bodylab , de anbefaler at man dagligt skal tage ... 12 tabletter !! Kan det virkelig passe?
Hej Sorra54
Er sikker på at hvis det står på deklarationen så passer det![]()
Går udfra at dit spørgsmål henfører til overskriften vedr. overdrevent brug.
Jeg regner ligeledes med at du er klar over hvad aminos er eftersom du her investeret i dem;-)
Alt overdrevet brug af fødevarer er ikke anbefalelsesværdigt, ligeledes er Aminos et kosttilskud, hvilket jo skal forståes som et tilskud til kosten!
Hvis du har lidt svært ved at indtage protein nok i din daglige kost er det er fint valg;-)
Kort fortalt at det BCAA´s som er essientielle aminos: Leucine, iso-leucine og valine:-)
/Spider
Aminosyrer er så vidt jeg har forstået, det proteiner er opbygget af. Aminosyrer går sammen og danner kæder og derved forskellige proteiner.. Synes bare det virker voldsomt, men man skal vel også huske på at Bodylab lever af at sælge deres produkter, og jo flere piller jeg spiser, jo flere bøtter sælger de.. Derfor ville det være "forståeligt" hvis de vælger at anføre et højere antal end man egentlig har brug for. Samme gælder med Bodylab's proteinpulver, der står at man dagligt skal indtage 1-4 scoops af 35-45 gram ! Det er jo voldsomt meget?
Muddii skrev:Ifølge ny forskning så er 2g for meget.
Det vist 1.5g - 1.8g , som det nye man er fundet frem til (:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster