Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1418
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

ANABOLIC STACK

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Vil gerne høre hvad de gode mennesker i dette her forum har af erfaring med Anabolic Stack? Har det nogen effekt, eller er det bare mine surttjente penge der ryger ud af vinduet hvis jeg investerer i det?

Tak for de foreløbige svar. Syntes jeg kan læse mellem linierne at det ikke er nødvendigt med Anabolic Stack, såfremt jeg supplerer min træning med Weight Gainer - er det korrekt?
Sidst rettet af BetteLaban 9. feb 2008, 09:50, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan

Vil gerne høre hvad de gode mennesker i dette her forum har af erfaring med Anabolic Stack? Har det nogen effekt, eller er det bare mine surttjente penge der ryger ud af vinduet hvis jeg investerer i det?

Det kan være godt i visse situationer hvor man er forhindret i at nå en shake - eller hvis man går vildt meget op i at have en stabil tilførsel af aminosyrer.
Ser man bort fra "timing and convinence" er produkter sådanset ikke det store værd.

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 85.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri

Tja det er jo Amino-syre. Jeg er helt klart for brug af aminosyre. Har også selv brugt anabolic stack, udover at navnet er en smule vulgært. Er det almindelig aminosyre. Og det virker jo efter hensigten.

Men det kommer helt an på hvad man vil bruge af penge på sin sport, og hvor meget man går op i det :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)

Det er aminosyre tabletter som har fået en misvisende navn..
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 162.00
- Dødløft: 210.00

TeamBear skrev:Det er aminosyre tabletter som har fået en misvisende navn..
Der er vel intet misvisende i det?

Det er med til at opbygge musklerne, derved anabolsk. Bodylab protein kunne også hedde "Analobic whey" hvis de ville, det er jo ikke forkert..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Kostplan: Vis kostplan

Dingo skrev:

Det er med til at opbygge musklerne, derved anabolsk. Bodylab protein kunne også hedde "Analobic whey" hvis de ville, det er jo ikke forkert..
måske er misvisende ikke det rigtige ord.. jo tak jeg ved godt hvad anabolsk betyder.. Men på mange som ikke ved noget om træning, eller er nye i verdenen, virker det meget stærkt, og idet et produkt så bliver kaldt anabolsk tror folk at det er et såkaldt mirakelprodukt som kaster kg på en, når det bare er simple aminosyrerpiller.
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Styrkeliste

Er det ikke dumt at indtage anabolic stack inden man går i seng? Det er vel ligeså hurtigt optageligt som almindelig whey?
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

lassah skrev:Er det ikke dumt at indtage anabolic stack inden man går i seng? Det er vel ligeså hurtigt optageligt som almindelig whey?
det er vel bedre end ingenting? .. det er hurtigere end alm whey, da det jo er spaltede proteiner.. men jeg ville tage mælken:P
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Styrkeliste

TeamBear skrev:
lassah skrev:Er det ikke dumt at indtage anabolic stack inden man går i seng? Det er vel ligeså hurtigt optageligt som almindelig whey?
det er vel bedre end ingenting? .. det er hurtigere end alm whey, da det jo er spaltede proteiner.. men jeg ville tage mælken:P

Ja okay, det er det. Men hvis vi snakker protein er det skidt! Skulle bare lige være sikker.
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

TeamBear skrev:
Dingo skrev:

måske er misvisende ikke det rigtige ord.. jo tak jeg ved godt hvad anabolsk betyder.. Men på mange som ikke ved noget om træning, eller er nye i verdenen, virker det meget stærkt, og idet et produkt så bliver kaldt anabolsk tror folk at det er et såkaldt mirakelprodukt som kaster kg på en, når det bare er simple aminosyrerpiller.

Tja synes stadig ikke der er noget galt med navnet, for hvordan folk opfatter det.
Man kan bare lære at forholde sig kritisk til tingene..

Det er det samme som med Nupo.. At folk køber 12 portioner á 50 gram Nupo til 189 kr. når det er skide almindeligt proteinpulver som fås meget billigere andre steder.. Men fordi det er stemplet som slanke guru pulveret @ gudinden Lene Hanstrøm, så køber folk det. Fordi de ikke er kritiske.

At kalde noget for noget med "anabolic" som det også er, er bare et navn. At det måske sælger bedre med det navn er vel ingen forbrydelse. Det er jo forretning...
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Nupo er ikke bare protein pulver.
Kig engang på ingredienslisten.
Det kan desuden købes til 7kr eller under, per portion (sidste år købte jeg 10 æsker af 5kr og solgte dem videre, hehe)

Nupo er et måltidserstatningsprodukt, så der er protein, kulhydrat, fedt, fibre, vitaminer, mineraler, etc. i.

At det tit sælges til ågerpris er dog korrekt, men det er et ganske lødigt produkt.
Brugeravatar

Træner her: Enjoy Fitness, Hørsholm

Styrkeliste
- Bænkpres: 84.00
- Squat: 127.50
- Dødløft: 165.00

Dingo skrev:
TeamBear skrev:
Dingo skrev:

men folk der er nye i denne verden bliver stadig misvist af det.. netop fordi de ikke er kritiske..

Tja synes stadig ikke der er noget galt med navnet, for hvordan folk opfatter det.
Man kan bare lære at forholde sig kritisk til tingene..

Det er det samme som med Nupo.. At folk køber 12 portioner á 50 gram Nupo til 189 kr. når det er skide almindeligt proteinpulver som fås meget billigere andre steder.. Men fordi det er stemplet som slanke guru pulveret @ gudinden Lene Hanstrøm, så køber folk det. Fordi de ikke er kritiske.

At kalde noget for noget med "anabolic" som det også er, er bare et navn. At det måske sælger bedre med det navn er vel ingen forbrydelse. Det er jo forretning...
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud