Jeg ville blot høre om der er nogen, der kan anbefale noget lækkert oksekød med et lavt fedtindhold, som er hensigtsmæssigt under cut Her tænker jeg navn på producent, og evt. hvor man finder kødet.På forhånd tak
Pablo

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Jeg ville blot høre om der er nogen, der kan anbefale noget lækkert oksekød med et lavt fedtindhold, som er hensigtsmæssigt under cut Her tænker jeg navn på producent, og evt. hvor man finder kødet.

Thez skrev:Det kommer vel an på hvordan du tilbereder det?
Min kostplan har også stået på en bøf som aftensmad de sidste 4 måneder. Når jeg synes det begynder at blive lidt kedeligt, går jeg på udkig efter nogle nye spændende krydderier. Så bliver det som regel en helt ny oplevelse

NID skrev:Tykstegsbøffer er normalt ret lean, men det er dog lidt forskelligt..
Edit: Jeg køber altid kød i Lidl, og har aldrig haft noget at klage over.

PabloA skrev:Thez skrev:Det kommer vel an på hvordan du tilbereder det?
Min kostplan har også stået på en bøf som aftensmad de sidste 4 måneder. Når jeg synes det begynder at blive lidt kedeligt, går jeg på udkig efter nogle nye spændende krydderier. Så bliver det som regel en helt ny oplevelse
Jep, du har bestemt fat i noget, men jeg ville bare gerne prøve noget nyt kød, fx. steaks

Hippokrates skrev:Skal det være hakket oksekød? Hvad med andre former for oksekød, såsom tykstegsbøffer, roastbeef, mørbrad. Hvad med kyllingefilet, hakket kyllingekød, hakket svinekød eller endda fede fisk?

hjælpervenner skrev:Oksefilet er lækkert.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster