Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Bare til sammenligning

ichi skrev:Jeg spiller normalt også bold onsdag og løber søndag så har reelt kun lørdag som total fridag - men jeg skriver også at jeg gerne vil have en lavere fedt procent![]()
Jeg spiser ca. 200g protein dagligt og ca 50-60g fedt så burde være det bedste for at holde på muskelmassen? De 2200kcal er også sådan et udgangspunkt som jeg selvfølgelig vil regulere på alt efter hvor store udsving vægten viser

ichi skrev:Okai den formel har jeg aldrig set førmen det giver 3745 kcal. så det er jo som du siger en del mere end jeg får!
Jeg vil gerne have mere muskel masse og jeg vil gerne tabe fedt - men først vil jeg tabe fedt, altså cutte og samtidig beholde den muskelmasse jeg har og når jeg synes jeg er cuttet nok så skal der bygges muskelmasse på![]()
Jeg prøver at se hvad vægten siger med de ca 2200 kcal. og hvis vægttabet er for stort på 1 uge - som det burde være if. de 3745 kcal. så vil jeg forsøge mit med 3200kcal istedet.
Tak for rådene

og go træning

ichi skrev:Hehe jaja.. Men Anden er også mig!![]()
Super lækkert vejr idag som jeg udnyttede ved at løbe en tur på 5 km omkring mosen - før det så krydrede jeg min morgenmad med 2 stk. frisk morgenbrød fra bageren og en halv thebirkes og tilsvarende frøsnapper - manner laaang tid siden jeg har fået hvidt brød! Men så også det eneste usunde idag

ichi skrev:Hmm tja.. Til DHL stafetten løb jeg den på 23 rent så det er nok min bedste tid - hvis du så ligger 2-3 minutter til så har du ca. hvad jeg løber den på

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster