Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

saskia skrev:Jeg ville lige høre jeres mening om Animal test, har lige bestilt en bøtte så ville høre hvad i mener om det hvis i har brugt det - Hvis nogen af jer ved om det er ulovligt eller noget andet må det også godt skrives, da det jo er lige så let som at gå ned og købe faxe kondi.

jon pall skrev:saskia skrev:Jeg ville lige høre jeres mening om Animal test, har lige bestilt en bøtte så ville høre hvad i mener om det hvis i har brugt det - Hvis nogen af jer ved om det er ulovligt eller noget andet må det også godt skrives, da det jo er lige så let som at gå ned og købe faxe kondi.
må nok skuffe dig og fortælle dig at en faxekondi nok er mere anabolsk og laaaangt billigere.. så pengene sku nok have været brugt på mad istedet

A Menace To Chicken skrev:Jeg har prøvet det, til tider er man vel lidt dum. Det havde kun een effekt, det gjorde mig lidt fattigere.
.. der findes en meget rammende betegnelse for den slags produkter; toy-roids.

saskia skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har prøvet det, til tider er man vel lidt dum. Det havde kun een effekt, det gjorde mig lidt fattigere.
Toy roids kalder du det, vil lige sige jeg har kørt Animal M Stack og det virker. Nu får vi og se om det er toy roids og så vil jeg da lige smide en update med hvordan det er gået med kg osv, vil nemlig ikke selv kalde deres ting for toy roids.

A Menace To Chicken skrev:saskia skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har prøvet det, til tider er man vel lidt dum. Det havde kun een effekt, det gjorde mig lidt fattigere.
Toy roids kalder du det, vil lige sige jeg har kørt Animal M Stack og det virker. Nu får vi og se om det er toy roids og så vil jeg da lige smide en update med hvordan det er gået med kg osv, vil nemlig ikke selv kalde deres ting for toy roids.
Jeg har forsøgt mig med Animal Stak, Animal M Stak og Animal Test. Ingen effekt, intet mærkbart. Mine fremskridt har været stille og rolige samt trofaste, akkurat som de var før og efter brug af nævnte produkter. .

Thegame skrev:A Menace To Chicken skrev:saskia skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har prøvet det, til tider er man vel lidt dum. Det havde kun een effekt, det gjorde mig lidt fattigere.
Jeg har forsøgt mig med Animal Stak, Animal M Stak og Animal Test. Ingen effekt, intet mærkbart. Mine fremskridt har været stille og rolige samt trofaste, akkurat som de var før og efter brug af nævnte produkter. .
Er Animal M Stak ikke bare ZMA, med en masse tilsatte vitaminer osv?

A Menace To Chicken skrev:Thegame skrev:A Menace To Chicken skrev:saskia skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har prøvet det, til tider er man vel lidt dum. Det havde kun een effekt, det gjorde mig lidt fattigere.
Pretty much, jo. Jeg kan ikke huske om der er yohombine i, eller om det kun er i Animal Stak. Same shit, different asshole.

Thegame skrev:A Menace To Chicken skrev:Thegame skrev:A Menace To Chicken skrev:saskia skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har prøvet det, til tider er man vel lidt dum. Det havde kun een effekt, det gjorde mig lidt fattigere.
Pretty much, jo. Jeg kan ikke huske om der er yohombine i, eller om det kun er i Animal Stak. Same shit, different asshole.
Men ZMA har også en rimelig dokumenteret virkning for at øge test.... men ja selvom det er tilfældet så er det spild af penge, ZMA er MEGET billigere...

A Menace To Chicken skrev:saskia skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har prøvet det, til tider er man vel lidt dum. Det havde kun een effekt, det gjorde mig lidt fattigere.
Jeg har forsøgt mig med Animal Stak, Animal M Stak og Animal Test. Ingen effekt, intet mærkbart. Mine fremskridt har været stille og rolige samt trofaste, akkurat som de var før og efter brug af nævnte produkter. Jeg mærkede dog en hvis effekt fra Novedex XT, men google lortet - så finder du af, hvorfor det er en dum idé at investere i dét. Overordnet set, så brug denne tommelfingerregel: hvis det virker, så er der en rigtig god chance for at teste positiv - hvis du ikke tester positiv, så er der en rigtig god chance for at det ikke virker.
Ain't no such thing as a free lunch.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster