Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thisisit skrev:Som titlen siger: Hvor mange sæt bør man gå efter, hvis der trænes fullbody med muskelvækst som målet?

Solosesso skrev:Shit du må da løbe stafet mellem maskiner/vægte, det er jo ikke fordi det er mange sæt det er 3 sæt pr. øvelse ...
men kommer jo an på hvad det er du træner , jeg køre 2 split Klassisk og kør 4 sæt pr. øvelse
hvor mange gentagelser tager du pr øvelse ??

mesomorf skrev:Thisisit skrev:Som titlen siger: Hvor mange sæt bør man gå efter, hvis der trænes fullbody med muskelvækst som målet?
Så mange som du kan holde til og har tid til

sbangers skrev:Der er mange øvelser i dit fullbody som jeg ville skære væk

Thisisit skrev:mesomorf skrev:Thisisit skrev:Som titlen siger: Hvor mange sæt bør man gå efter, hvis der trænes fullbody med muskelvækst som målet?
Jamen så vil jeg da med ro i sindet træne mine 37 sæt, hvis det ikke hæmmer hypertrofien

mesomorf skrev:Thisisit skrev:mesomorf skrev:Thisisit skrev:Som titlen siger: Hvor mange sæt bør man gå efter, hvis der trænes fullbody med muskelvækst som målet?
Jamen så vil jeg da med ro i sindet træne mine 37 sæt, hvis det ikke hæmmer hypertrofien
Sæt/reps, intensitet og de konkrete øvelser spiller naturligvis også ind. Jeg har selv haft dage med 40 sæt med lette øvelser til små muskelgrupper.
De fleste mennesker har nok kropsføling til at mærke hvornår nok er nok.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster