Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jamtheone skrev:Er der nogen der kender et forum hvor jeg kan få vejledning til dette spørgsmål eller evt et link til noget info? Skal til at starte en prohormon kur som hedder monster pack og vil vide om man skal køre anti-ø mens man er på kuren. Har købt et produkt der hedder NOVEDEX XT som både skulle være anti-ø og bruges til pct, men er i tvivl om jeg skal køre det både under og efter kuren.
Håber nogen kan hjælpe så jeg ikke kvajer mig.

Bay skrev:Du får som de andre siger ikke vejledning til doping her.
Har aldrig hørt om Monster Pack - hvad består det af?

Spo skrev:Bay skrev:Du får som de andre siger ikke vejledning til doping her.
Hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat
Haha arr det cool man, jeg tænker jo selv det samme.

Bay skrev:Spo skrev:Bay skrev:Du får som de andre siger ikke vejledning til doping her.
Jeg er bare nysgerrig for at høre om det enlig er doping eller et produkt som udgiver sig for at være det. F.eks. laver et mærke som Fizogen mange produkter med "bol" i ordet (17-bol og M1-bol), de tilbyder også en masse produkter til diverse cykluser og bruger alle mulige perverse navne for at for at få det til at lyde som doping f.eks. 2 TEST-A-PV - 1500mg, 17-STENOZOLINE, EPO-X osv.

Spo skrev:Bay skrev:Spo skrev:Bay skrev:Du får som de andre siger ikke vejledning til doping her.
Jeg er bare nysgerrig for at høre om det enlig er doping eller et produkt som udgiver sig for at være det. F.eks. laver et mærke som Fizogen mange produkter med "bol" i ordet (17-bol og M1-bol), de tilbyder også en masse produkter til diverse cykluser og bruger alle mulige perverse navne for at for at få det til at lyde som doping f.eks. 2 TEST-A-PV - 1500mg, 17-STENOZOLINE, EPO-X osv.
Seriøst![]()
![]()
Hvor langt ude.. det troede jeg ikke nogen gjorde. Men virker disse "fake-dope" produkter så? De er vel bare naturlige ? Altså lovlige

Spo skrev:Bay skrev:Spo skrev:Bay skrev:Du får som de andre siger ikke vejledning til doping her.
Seriøst![]()
![]()
Hvor langt ude.. det troede jeg ikke nogen gjorde. Men virker disse "fake-dope" produkter så? De er vel bare naturlige ? Altså lovlige

Spo skrev:Ville være sort humor i stor stil, hvis det ikke virkede, men havde alle bivirkningerne

jamtheone skrev:blablablabla..Skal til at starte en prohormon kur som hedder monster pack og vil vide om man skal køre anti-ø mens man er på kuren. Har købt et produkt der hedder NOVEDEX XT som både skulle være anti-ø og bruges til pct..blablabla

Biiver skrev:Spo skrev:Ville være sort humor i stor stil, hvis det ikke virkede, men havde alle bivirkningerne
Forholdsvis uintelligent, at benytte et sådant produkt i givet fald

Rosendal skrev:Spo skrev:Bay skrev:Spo skrev:Bay skrev:Du får som de andre siger ikke vejledning til doping her.
Seriøst![]()
![]()
Jep de er alle lovlige, og virkningen er som alle andre produkter.. Ikke noget bevist men forskellige meninger om det virker eller ej.

jamtheone skrev:Har højst sansynlig fået seneskedehindebetændelse i venstre håndled og går og taber mig pga. at jeg ikke kan træne. Havde ikke ret meget masse i forvejen og har nok stort set intet tilbage når eller hvis jeg får bugt med skh-betændelsen. Vil derfor springe over hvor gærdet er lavest i håb om at få lidt masse som jeg så kan holde ved lige uden at fucke mit håndled op igen.

jamtheone skrev:Sådan havde jeg så ikke lige set på det. Havde tænkt mig at starte stille og roligt op for netop ikke at overbelaste sener osv, for har altid en tendens til at træne maks efter pause da jeg jo skal igang med et brag og det resultere så altid i at jeg forstrækker eller skader noget hist og pist.
Troede derfor jeg kunne tage en kur og træne lidt lettere og få det samme eller mere ud af det end hvis jeg trænede tungt uden.

jamtheone skrev:Har ellers overvejet og tænkt det igennem længe og har læst en hel del om krudt og dets virkning på kroppen men det er åbenlyst ikke nok kan jeg forstå. Desuden har jeg set alle omkring mig blive store på ingen tid uden for mig synlige bivirkninger. Har hele tiden sagt at jeg aldrig ville tage noget, men er sgu lidt opgivende mht. mit fucked up håndled.
Jeg er 27 år, har trænet periodemæssigt i 3 år, vejer 80 kg og er 185 høj.

jamtheone skrev:Det startede med en fiberskade for et halvt år siden og i starten forsvandt det rimelig hurtigt når jeg holdte det i ro men det vender hele tiden tilbage. Skal siges at jeg har rigtig mange tunge løft på mit arbejde. Er blevet sygemeldt fra idag og har fået de sædvanlige gigtpiller af lægen. Da jeg har sommerferie om 14 dage, har jeg tænkt mig at holde det i ro den næste måneds tid. Hvis det ikke hjælper eller det vender tilbage vil jeg da prøve det med at træne det væk som i den tråd du henviste til.
Mit mål er ikke at blive kæmpestor men blot at have en veltrænet og rippet krop i stil med hvad man ser hos feks. kickboksere og andre kampsportsudøvere. Ved godt at jeg sagtens kan nå det mål uden krudt og lader derfor være med at komme med nogen dårlige undskyldninger for at bruge denne genvej.
Ved ikke om man kan sige at jeg har styr på kosten, da jeg ikke vejer min mad og tæller kalorier osv, men inden mit håndled begyndte at drille tog jeg stille og rolig masse på uden at blive fed, så det gik fint. Bare surt at miste det hele igen og nu skal begynde forfra - også derfor jeg overvejer at springe over hvor gærdet er lavest.

jamtheone skrev:Først får du lige tomlen up for dit store vægt tab =D>
Du har fuldstændig ret i at jo hårde det er at skabe et resultat jo bedre følelse og stolthed giver det.
Mht. at træne let og tungt med og uden krudt, så var min plan at hvis eller når jeg ikke mærker noget til mit håndled mere ville jeg tage den kur og træne let i håb om at det ikke vender tilbage for så at bare velligeholde den hurtige masse det så giver. For hvis det er seneskedehindebetændelse jeg har er risikoen for at det vender tilbage jo ret stor. Da jeg ikke vil være kæmpestor ville det jo være fedt at opnå resultatet hurtigst muligt og så velligeholde det, for at belaste mit hånled mindst muligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster