Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1116
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1114

Følg bodybuilding.dk på

Anti-ø

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Er der nogen der kender et forum hvor jeg kan få vejledning til dette spørgsmål eller evt et link til noget info? Skal til at starte en prohormon kur som hedder monster pack og vil vide om man skal køre anti-ø mens man er på kuren. Har købt et produkt der hedder NOVEDEX XT som både skulle være anti-ø og bruges til pct, men er i tvivl om jeg skal køre det både under og efter kuren.

Håber nogen kan hjælpe så jeg ikke kvajer mig.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

jamtheone skrev:Er der nogen der kender et forum hvor jeg kan få vejledning til dette spørgsmål eller evt et link til noget info? Skal til at starte en prohormon kur som hedder monster pack og vil vide om man skal køre anti-ø mens man er på kuren. Har købt et produkt der hedder NOVEDEX XT som både skulle være anti-ø og bruges til pct, men er i tvivl om jeg skal køre det både under og efter kuren.

Håber nogen kan hjælpe så jeg ikke kvajer mig.

For ikke at give dig en lektion i hvad der er rigtig og forkert, hvilke konsekvenser det kan have at tage sådan noget og at du kan opnå en masse uden.. så er siden her:
http://www.bodyhouse.dk

Ingen vejledning på bodybuilding.dk
Sidst rettet af Rosendal 23. jun 2008, 13:38, rettet i alt 1 gang.
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan

Som du sikkert får afvide lige om lidt, så er der ingen vejledning til brug af doping på denne side.

Nu ved jeg selv stortset intet om doping, men det lyder absolute heller ikke til at du just gør. Derfor ville det måske være en god idé at overveje det endnu en gang? Eller sætte dig ind i hvad du gør ved din krop.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Krudt spørgsmål er ik velkom'ne her på boardet :)
Prøv bodyhouse.dk

Træner her: Hadsten Motionsforening

Du får som de andre siger ikke vejledning til doping her.

Har aldrig hørt om Monster Pack - hvad består det af?
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Du får som de andre siger ikke vejledning til doping her.

Hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat :P

Haha arr det cool man, jeg tænker jo selv det samme.

Spo skrev:

Jeg er bare nysgerrig for at høre om det enlig er doping eller et produkt som udgiver sig for at være det. F.eks. laver et mærke som Fizogen mange produkter med "bol" i ordet (17-bol og M1-bol), de tilbyder også en masse produkter til diverse cykluser og bruger alle mulige perverse navne for at for at få det til at lyde som doping f.eks. 2 TEST-A-PV - 1500mg, 17-STENOZOLINE, EPO-X osv.
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Bay skrev:
Spo skrev:

Jeg er bare nysgerrig for at høre om det enlig er doping eller et produkt som udgiver sig for at være det. F.eks. laver et mærke som Fizogen mange produkter med "bol" i ordet (17-bol og M1-bol), de tilbyder også en masse produkter til diverse cykluser og bruger alle mulige perverse navne for at for at få det til at lyde som doping f.eks. 2 TEST-A-PV - 1500mg, 17-STENOZOLINE, EPO-X osv.

Seriøst :shock: :?
Hvor langt ude.. det troede jeg ikke nogen gjorde. Men virker disse "fake-dope" produkter så? De er vel bare naturlige ? Altså lovlige

Spo skrev:
Bay skrev:
Spo skrev:

Hvor langt ude.. det troede jeg ikke nogen gjorde. Men virker disse "fake-dope" produkter så? De er vel bare naturlige ? Altså lovlige

Der er der mange firmaer der gør :wink:
Lidt måske - der er nok noget kreatin, zink, magnesium osv. - men synes ikke det er 100 dollars værd :lol: OG nej, det kan ikke sammenlignes med doping.
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Ville være sort humor i stor stil, hvis det ikke virkede, men havde alle bivirkningerne :lol:

Spo skrev:
Bay skrev:
Spo skrev:

Jep de er alle lovlige, og virkningen er som alle andre produkter.. Ikke noget bevist men forskellige meninger om det virker eller ej.
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

Spo skrev:Ville være sort humor i stor stil, hvis det ikke virkede, men havde alle bivirkningerne :lol:

Forholdsvis uintelligent, at benytte et sådant produkt i givet fald :lol:
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50

jamtheone skrev:blablablabla..Skal til at starte en prohormon kur som hedder monster pack og vil vide om man skal køre anti-ø mens man er på kuren. Har købt et produkt der hedder NOVEDEX XT som både skulle være anti-ø og bruges til pct..blablabla

Novedex virker ikke =D> men altså du har vel købt den på en hjemmeside og så burde der sku følge en seddel med hvor der står hvad du skal gøre..

Men ja sådan noget må man ikke snakke om her inde, så prøv et andet forum, men du skal ikke være sikker på at få meget hjælp, prøv på et udlandsk board..
/over and out!

Biiver skrev:
Spo skrev:Ville være sort humor i stor stil, hvis det ikke virkede, men havde alle bivirkningerne :lol:

Forholdsvis uintelligent, at benytte et sådant produkt i givet fald :lol:

Hva?, Pjat haha :lol:

Jeg ved godt at man ikke må vejlede om brugen af doping, det var også derfor jeg spurgte efter et forum hvor man må eller evt et link til info.

Til Andersbr: Nej jeg er ikke nogen ekspert hvad doping angår og ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til på div sites.

Til Bay:

MONSTER PAK by FAST ACTION NUTRITION
The most complete anabolic stack ever created. Just take 1 single multipill pack for 30 days and Monster Pak will take care of the rest.
Just follow up with a good PCT product like Gaspari's Novedex XT after finishing the 30-day Monster Pak cycle. It's that simple.

EACH DAILY PACK CONTAINS:

SDROL
SDROL targets your body's hormonal levels and promotes increased levels of testosterone. This directly results in providing your muscles with increased endurance and energy. It allows your body to train harder and push the limits. The science behind SDROL shows the supplementation 2a, 17a-dimethyl-5a-androst-3-one-17b-ol is most effective for activities that involve repeated short bouts of high intensity physical activity such as strength training. You can expect a gradual increase in strength which will directly result in a higher performance of activities such as Bench Press, Squats, Shoulder Press etc. The supplement interacts with hormonal levels and provides your muscles with increased intensity.

TRENA
TRENA increases hormonal levels which in turn directs blood flow into muscles. This creates a "Hard" muscle or a "Vascular" appearance. The science behind TRENA shows the supplementation 19-norandrosta 4,9 diene 3, 17 dione is most effective for promoting muscle vascularity. Your body will gradually feel like a piece of steel as the blood flow throughout the muscular region will become full and vascular.

Milk Thistle
Milk Thistle is an herb that exclusively focuses on cleaning your body's liver of toxicities that create a stressful environment. The science behind Milk Thistle shows that utilizing 80% Silymarin will help support liver function.
Milk Thistle is 80% Purity which means you will receive a high quality antioxidant supporting your liver.

AAKG
AAKG (Arginine Alpha Keto Glutarate) the most advanced form of L-Arginine, an amino acid which is converted into Nitric Oxide. Monster Pak contains the purest pharmaceutical grade AAKG which allows immediate conversion of AAKG to Nitic Oxide, a direct result of increased blood flow to your muscles for full body pumps!

CoEnzyme Q10
Coenzyme Q10 (CoQ 10) is essentially a vitamin or vitamin-like substance. CoEnzyme Q10 is found in small amounts in a wide variety of foods and is synthesized in all tissues. CoEnzyme Q10 is responsible for the production of the body's own energy. The science behind CoEnzyme Q10 is maintenance of the entire cardiovascular, specifically the blood flow to the heart, lungs and liver. CoEnzyme Q10 has the potential to regulate and even lower blood pressure levels.

Red Rice Yeast
Red yeast fermented rice extract is an Asian product developed by fermenting rice with the organism Monascus purpureus, otherwise known as red yeast. Red Rice Yeast is a natural compound that supports cholesterol wellness. This red yeast rice product has mixed mevinolinic acid monacolins. These monacolins inhibit the normal synthesis of cholesterol in the body by binding to the cholesterol production enzyme HMG-CoA reductase. Red Rice Yeast extract is most often used by those who wish to have healthy cholesterol levels.

Creatine Ethyl Ester
Creatine Monohydrate with an Ester, an organic compound, attached. Creatine Ethyl Ester is 40 Times more effective than Creatine Monohydrate due in part to the Ester molecule. This allows your body to absorb Creatine instantly while benefiting from the optimal amount of Creatine which supplies energy to our muscles via the bloodstream. Once there, it is converted into Creatine Phosphate which regenerates the muscles' ultimate energy source - ATP (Adenosine Triphosphate). Increased ATP allows your body to work out harder for longer periods of time!

Saw Palmetto
Saw Palmetto derives from a plant, which produces fruit (specifically berries). It is then dried and powdered into concentrated form. The crushed seed in the concentrated Saw Palmetto relieves and protects your prostate gland from swelling and enlargement, often called BPR (Benign Prostate Enlargement). BPR becomes a risk as your hormonal levels increase, such as dihydrotestosterone (DHT) found in prostate tissue. The science behind Saw Palmetto is to reduce absorption of the hormones within the prostate gland, while reducing inflammation and swelling. Saw Palmetto's focus is to relieve bladder obstruction and improve urinary flow.

Container Size: 30 Paks
Serving Size: 1 Pak
Servings Per Container: 30

INGREDIENTS PER TABLET/CAPSULE:

*1 - (Tablet) STRENGTH SUPPORT: SDROL™ 10mg
(2a, 17a-dimethyl-5a-androst-3-one-17b-ol)
Other Ingredients: Magnesium Stearate, Silica, Vegetable Glaze.

*2 - (Tablet) VASCULAR SUPPORT: TRENA™ 25mg
(19-norandrosta 4,9 diene 3, 17 dione)
Other Ingredients: Magnesium Stearate, Silica, Vegetable.

*3 - (Tablet) NITRIC OXIDE PUMP SUPPORT: AAKG 1500mg
(Arginine Alpha Keto Glutarate (AAKG))

*4 - (2 Tablets) ENERGY SUPPORT: CREATINE ETHYL ESTER HCL 1500mg
Other Ingredients: Magnesium Stearate, Silica, Gelatin (Capsule)

*5 - (Tablet) PROSTATE SUPPORT: Saw Palmetto 450mg

*6 - (Tablet) LIVER SUPPORT: Milk Thistle 175mg (80% Silymarin)

*7 - (Softgel) BLOOD PRESSURE SUPPORT: CoEnzyme Q10 10mg
Other Ingredinets: Magnesium Stearate, Silica, Gelatin (Capsule).

*8 - (Capsule) CHOLESTEROL SUPPORT: Red Yest Rice Extract 600mg
Other Ingredinets: Magnesium Stearate, Silica, Gelatin (Capsule).

Til .chris
Ja jeg har bestilt det fra en amerikansk hjemmeside men har ikke modtaget det endnu. Som du kan se, så står der i det jeg har indsat ovenfor at man skal bruge eksempeltvis novedex til pct og da jeg læste om dette produkt stod der at det også har en anti-ø virkning. Derfor jeg blev i tvivl om hvorvidt jeg skulle tage det både under og efter kuren.
Når du skriver at det ikke virker, er det så ud fra egen erfaring og kan du begrunde det uden at vejlede eller på anden måde bryde reglerne?

Rosendal skrev:
Spo skrev:
Bay skrev:
Spo skrev:

Jep de er alle lovlige, og virkningen er som alle andre produkter.. Ikke noget bevist men forskellige meninger om det virker eller ej.

Det er faktisk forkert, eller delvist forkert...

Mange af dem indeholder prohormon lignende stoffer. I gamle dage dækkede begrebet prohormon over DHEA, 1-AD og til dels 3-AD. Nu om dage findes der alle mulige såkaldte substituerede androstener, som ikke eksplicit er på dopinglisten, fordi de ikke er analyseret godt nok endnu og fordi WADA sover i timen, men dopingloven er formuleret med et forbehold med ordlyden

Anabole stoffer som anført på WADA's dopingliste:
"bablablablablalba"
... og andre stoffer med lignende kemisk struktur eller lignende biologisk effekt.

Det kan være svært for den almindelige motionist at gennemskue om et kosttilskud indeholder disse psudo prohormoner, så det er i praksis et stort problem.
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Det ligner en af de før omtalte overhypede wannabe anabolsk medikament :wink:

Prøv at se navnet S-DROL kan du se ligheden med SUPERDROL :wink: De bruger den salgs ord til at fange kundernes opmærksomhed. Jeg har læst lidt forskellige steder hvor producenten sammenligner effekten af S-DROL og SUPERDROL - det er også smart :wink: Det er altsammen markedsføring mindede mod utålmodige, små drenge.

Ja, der skulle være prohormoner i:
2a, 17a-dimethyl-5a-androst-3-one-17b-ol
19-norandrosta 4,9 diene 3, 17 dione

Så det er da mulig du kan blive testet positiv for det. Men tvivler på effekten er særlig stor, hvis den overhovedet er der, da det sælges lovlig i England og keg kan læse mig til på flere boards at mange ikke har haft den mindste effekt af det :wink:

Det eneste som umiddelbart virker i produktet er CREATINE ETHYL ESTER HCL 1500mg og måske Arginine Alpha Keto Glutarate (AAKG).
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Okay, så er jeg sgu nok blevet snyt - sur røv. Det med at det er lovligt i england og usa, havde jeg forstået således at som så meget andet har man ændret en smule ved kemien så der ikke længere findes en lov mod produktet - måske lidt naivt af mig at tro :oops:

Hvorfor er du så interesseret i ulovlig medikamenter?
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Har højst sansynlig fået seneskedehindebetændelse i venstre håndled og går og taber mig pga. at jeg ikke kan træne. Havde ikke ret meget masse i forvejen og har nok stort set intet tilbage når eller hvis jeg får bugt med skh-betændelsen. Vil derfor springe over hvor gærdet er lavest i håb om at få lidt masse som jeg så kan holde ved lige uden at fucke mit håndled op igen.

jamtheone skrev:Har højst sansynlig fået seneskedehindebetændelse i venstre håndled og går og taber mig pga. at jeg ikke kan træne. Havde ikke ret meget masse i forvejen og har nok stort set intet tilbage når eller hvis jeg får bugt med skh-betændelsen. Vil derfor springe over hvor gærdet er lavest i håb om at få lidt masse som jeg så kan holde ved lige uden at fucke mit håndled op igen.

Og så vil du gå ON helt utrænet så de dine muskler kan vokse meget hurtigere end dine sener og ligamenter, så du for alvor først kan blive rigtig skadet?
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Sådan havde jeg så ikke lige set på det. Havde tænkt mig at starte stille og roligt op for netop ikke at overbelaste sener osv, for har altid en tendens til at træne maks efter pause da jeg jo skal igang med et brag og det resultere så altid i at jeg forstrækker eller skader noget hist og pist.
Troede derfor jeg kunne tage en kur og træne lidt lettere og få det samme eller mere ud af det end hvis jeg trænede tungt uden.

jamtheone skrev:Sådan havde jeg så ikke lige set på det. Havde tænkt mig at starte stille og roligt op for netop ikke at overbelaste sener osv, for har altid en tendens til at træne maks efter pause da jeg jo skal igang med et brag og det resultere så altid i at jeg forstrækker eller skader noget hist og pist.
Troede derfor jeg kunne tage en kur og træne lidt lettere og få det samme eller mere ud af det end hvis jeg trænede tungt uden.

Det virker altså ikke særlig gennemtænkt og du har bestemt ikke den store viden/indsigt i lovlig medikamenter. Hold dig for guds skyld fra det.

Hvor gammel er du? Hvor længe har du trænet? Hvor høj er du og hvor meget vejer du?
Thomas Bay
Brugeravatar

Styrkeliste

Har ellers overvejet og tænkt det igennem længe og har læst en hel del om krudt og dets virkning på kroppen men det er åbenlyst ikke nok kan jeg forstå. Desuden har jeg set alle omkring mig blive store på ingen tid uden for mig synlige bivirkninger. Har hele tiden sagt at jeg aldrig ville tage noget, men er sgu lidt opgivende mht. mit fucked up håndled.
Jeg er 27 år, har trænet periodemæssigt i 3 år, vejer 80 kg og er 185 høj.

jamtheone skrev:Har ellers overvejet og tænkt det igennem længe og har læst en hel del om krudt og dets virkning på kroppen men det er åbenlyst ikke nok kan jeg forstå. Desuden har jeg set alle omkring mig blive store på ingen tid uden for mig synlige bivirkninger. Har hele tiden sagt at jeg aldrig ville tage noget, men er sgu lidt opgivende mht. mit fucked up håndled.
Jeg er 27 år, har trænet periodemæssigt i 3 år, vejer 80 kg og er 185 høj.

Hvis det bare er en overbelastet led, kan det faktisk trænes væk.
Læs evt. dette indlæg:
viewtopic.php?t=16646&highlight=

en anden ting er at du måske skulle kigge på din kost, 80kg og 185 cm er jo ikke meget hvis du vil være stor. Har du styr på din kost?
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Det startede med en fiberskade for et halvt år siden og i starten forsvandt det rimelig hurtigt når jeg holdte det i ro men det vender hele tiden tilbage. Skal siges at jeg har rigtig mange tunge løft på mit arbejde. Er blevet sygemeldt fra idag og har fået de sædvanlige gigtpiller af lægen. Da jeg har sommerferie om 14 dage, har jeg tænkt mig at holde det i ro den næste måneds tid. Hvis det ikke hjælper eller det vender tilbage vil jeg da prøve det med at træne det væk som i den tråd du henviste til.
Mit mål er ikke at blive kæmpestor men blot at have en veltrænet og rippet krop i stil med hvad man ser hos feks. kickboksere og andre kampsportsudøvere. Ved godt at jeg sagtens kan nå det mål uden krudt og lader derfor være med at komme med nogen dårlige undskyldninger for at bruge denne genvej.
Ved ikke om man kan sige at jeg har styr på kosten, da jeg ikke vejer min mad og tæller kalorier osv, men inden mit håndled begyndte at drille tog jeg stille og rolig masse på uden at blive fed, så det gik fint. Bare surt at miste det hele igen og nu skal begynde forfra - også derfor jeg overvejer at springe over hvor gærdet er lavest.

jamtheone skrev:Det startede med en fiberskade for et halvt år siden og i starten forsvandt det rimelig hurtigt når jeg holdte det i ro men det vender hele tiden tilbage. Skal siges at jeg har rigtig mange tunge løft på mit arbejde. Er blevet sygemeldt fra idag og har fået de sædvanlige gigtpiller af lægen. Da jeg har sommerferie om 14 dage, har jeg tænkt mig at holde det i ro den næste måneds tid. Hvis det ikke hjælper eller det vender tilbage vil jeg da prøve det med at træne det væk som i den tråd du henviste til.
Mit mål er ikke at blive kæmpestor men blot at have en veltrænet og rippet krop i stil med hvad man ser hos feks. kickboksere og andre kampsportsudøvere. Ved godt at jeg sagtens kan nå det mål uden krudt og lader derfor være med at komme med nogen dårlige undskyldninger for at bruge denne genvej.
Ved ikke om man kan sige at jeg har styr på kosten, da jeg ikke vejer min mad og tæller kalorier osv, men inden mit håndled begyndte at drille tog jeg stille og rolig masse på uden at blive fed, så det gik fint. Bare surt at miste det hele igen og nu skal begynde forfra - også derfor jeg overvejer at springe over hvor gærdet er lavest.

Jeg kan sagtens følge dig, og jeg er heller ikke ekspert på hverken træning eller noget andet. Mit mål er at tabe mig og blive rippet som du også snakker om. Først skal jeg dog tabe mig 25 kg. Det var også uoverskueligt, og har også tænkt på genveje. Men valgte dog at tage den hårde/langsomme vej, og har tabt mig 15 kg. indtil videre, og på en måde tror jeg det føles bedre, når man er kommer "ærligt" til resultaterne. Sådan er det ihvertfald for mig.

Når jeg ser folk der hurtigt bliver store, som jeg ser nede i mit center, og man tydeligt kan se de er på krudt, har jeg sgu ondt af dem. Jeg mener, tænk at have så lav viljestyrke, at man ikke kan tage sig sammen til at sætte sig ind i tingenene og finde ud af hvordan man kunne opnå det samme resultater uden alle bivirkningerne, selvom det tager væsentlig længere tid, og nok ikke er ligeså nemt. Jeg håber bare ikke de er sådan i andre aspekter i livet. Fordi den slags folk møder man sgu nok af i forvejen, dem som altid tager den nemme vej - dem som kræver respekt, istedet for at gøre sig fortjent til det. Fjolser...
Der er sgu da ikke noget i livet der er nemt, men det er sgu da også af de ting der er svære man bliver et stærkt menneske.

Men for at komem tilbage på sporet, skal du nok overveje dit valg igen, fordi hvis du tager doping og træner let, så skader du helt sikkert dit håndled mere end det er i forvejen. Du kan enten vælge at holde det helt i ro - så har doping ihvertfald ingen effekt, eller at træne meget tungt og langsomt, og så har du ikke brug for doping - for som du selv siger gik det jo fint før.
Brugeravatar

Først får du lige tomlen up for dit store vægt tab =D>
Du har fuldstændig ret i at jo hårde det er at skabe et resultat jo bedre følelse og stolthed giver det.
Mht. at træne let og tungt med og uden krudt, så var min plan at hvis eller når jeg ikke mærker noget til mit håndled mere ville jeg tage den kur og træne let i håb om at det ikke vender tilbage for så at bare velligeholde den hurtige masse det så giver. For hvis det er seneskedehindebetændelse jeg har er risikoen for at det vender tilbage jo ret stor. Da jeg ikke vil være kæmpestor ville det jo være fedt at opnå resultatet hurtigst muligt og så velligeholde det, for at belaste mit hånled mindst muligt.

jamtheone skrev:Først får du lige tomlen up for dit store vægt tab =D>
Du har fuldstændig ret i at jo hårde det er at skabe et resultat jo bedre følelse og stolthed giver det.
Mht. at træne let og tungt med og uden krudt, så var min plan at hvis eller når jeg ikke mærker noget til mit håndled mere ville jeg tage den kur og træne let i håb om at det ikke vender tilbage for så at bare velligeholde den hurtige masse det så giver. For hvis det er seneskedehindebetændelse jeg har er risikoen for at det vender tilbage jo ret stor. Da jeg ikke vil være kæmpestor ville det jo være fedt at opnå resultatet hurtigst muligt og så velligeholde det, for at belaste mit hånled mindst muligt.

Nu kommer seneskedehindebetændelse jo ikke af tungt løft, men af ensformige bvevægelser. Så om du træner tungt eller træner let, har ikke den store effekt.
Mit råd ville være at give den masser af ro, og derefter begynde at træne igen, men træne varieret.
Jeg tvivler ihvertfald doping er svaret på noget som helst, men det bestemmer du jo selv.
Brugeravatar

Du har ret mht. de ensformige bevægelser, men oplever på mit arbejde at tunge løft gør det pænt meget værre. Især hvis jeg ikke har mærket noget til det i en periode, så er det som regel ved et tungt og muligvis forkert løft at det bryder ud igen. Men nu ved jeg jo heller ikke med 100% at det er seneskedehindebetændelse, men kan bare ikke se hvad det ellers skal være når det vender tilbage og bliver værre hver gang.
Ro og derefter varieret træning kan vi hurtigt blive enig om er klart det bedste og dette råd vil jeg helt klart følge.

Næste

Tilbage til Doping

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster