Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

G.I Joe skrev:hmm.. prøv styrketræning på seriøst plan med weight gainerså skal du sgu nok ryge derop ad, men ellers, hvordan ser din kost ud pt?

ckp2906 skrev:Hey var li i en anden tråd hvor der blev fortalt at Dymatize supermassgainer sulle være en super heftig gainr til vægt... tag den sammen med god kost og træning ;D

NoRegrets skrev:Det er der det går galt for dig.. Du er nødt til at have en god madplan og så sørge for at få overholdt den så skal du nok stige i vægt.. Prøv at læs nogle af de artikler her på siden de giver en god ide om hvad der skal til for at nå et fornuftigt resultat

Squarc_Cnix skrev:NoRegrets skrev:Det er der det går galt for dig.. Du er nødt til at have en god madplan og så sørge for at få overholdt den så skal du nok stige i vægt.. Prøv at læs nogle af de artikler her på siden de giver en god ide om hvad der skal til for at nå et fornuftigt resultat
Jeg har ellers bare gjort hvad jeg kunne (uden styrketræning og madplan) for at tage på i vægt. Jeg fatter bare ikke hvordan det kan være så svært![]()
Ja tak! det er lige præcis det jeg mangler... en god madplan. Hvor finder man det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster