Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ewith skrev:Antioxidanter reducerer signalproteinet erk1/2 som bliver aktiveret under træning, og derved nedsætter antioxidanterne den hypertrofiske respons.
Mit spørgsmål er derfor, i hvor høj grad, hypertrofien bliver påvirket. Jeg har nogle kapsler med frysetørret acai-pulver, som jeg tager seks af om dagen. De skulle indeholde en ordentlig røvfuld antioxidanter. Spørgsmålet er, om indtagelsen af disse synligt vil påvirke mine resultater? Og hvor hurtigt bliver de udskilt fra kroppen - altså, hvis jeg bare sørger for ikke at indtage dem umiddelbart før og efter træning, kan jeg så undgå størstedelen af påvirkningen?

Mr Statue skrev:Ewith skrev:Antioxidanter reducerer signalproteinet erk1/2 som bliver aktiveret under træning, og derved nedsætter antioxidanterne den hypertrofiske respons.
Mit spørgsmål er derfor, i hvor høj grad, hypertrofien bliver påvirket. Jeg har nogle kapsler med frysetørret acai-pulver, som jeg tager seks af om dagen. De skulle indeholde en ordentlig røvfuld antioxidanter. Spørgsmålet er, om indtagelsen af disse synligt vil påvirke mine resultater? Og hvor hurtigt bliver de udskilt fra kroppen - altså, hvis jeg bare sørger for ikke at indtage dem umiddelbart før og efter træning, kan jeg så undgå størstedelen af påvirkningen?
Det er meget tvivlsomt at antioxidanter nedsætter den hyperstrofiske process da der er så meget andet der er vigtigere end spekulationer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster