Vil lige oplyse hvilket program jeg er i gang med for tiden
artikler/traeningsprogrammer/stoerrearmepaa12uger.php
I næste uge begynder jeg på 4. uge i 1.fase.
Logbogen : Jeg Har oprettet en log så jeg men også andre kan se hvordan det går. Om det går fremad, stille stående eller tilbage ad. Der skal det lige siges at det er jo altid rart med ros hvis folk kan se det begynder at gå bedre. Det giver go motivation til at træne og blive ved.
Info om winsilver:
Jeg er 18 år. Går på Viborg Handelsskole HG og arbejder i Dagli Brugsen.
Træningen:
Jeg begyndte at træne for omkring 2 år siden. Dengang var det primært fedt jeg skulle af med. Havde på det tidspunkt ingen intentioner om at blive "større". Instuktøren sagde at jeg sku spise sundt, dyrke godt med cadio (konditions træning) og så styrketræning som supplement. Med tiden var det styrketræningen som tog over. Trænede omkring 3 gange om ugen men dengang vidste jeg ingenting om at træne. Jeg trænede det som nu lige faldt mig ind på daværende tidspunkt. Træningen var meget on - off kunne træne i flere uger og holde flere ugers pause. Så kom tiden hvor jeg skulle på efterskole. Tiden på skolen kunne godt til tider være kedelige. Så i den tid sad jeg og googlede på en masse ting som til sidst førte mig frem til Bodybuilding.dk. Jeg læste artikler og indlæg som en gal, for det var jo spændende. Så det var det år jeg gainede til dels meget muskel masse pga. den viden jeg fået.
Kost:
Lige nu kører jeg ikke efter noget kostprogram, men skal igang med det inden for den seneste tid. Det bliver diæt (cut).
Stats :
Navn: Asbjørn D. Kjellerup
Alder: 18år
vægt: 98kg
Træningserfaring: 2år
Arme før træning: 29cm
Arme idag: 42cm (spændt)
Det var så noget om mig selv