Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1427
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1424

Følg bodybuilding.dk på

Atletklub

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Dette skal betragtes som skridtet før et eventuelt projekt kan overvejes, og altså for at samle lidt information.

I min by (Kolding) er der begrænsede muligheder for et mere seriøst træningscenter. Vi har kun et par kommercielle fitnesscentre, og man (jeg) savner et sted hvor mennesker der er dedikerede kan træne og derved motivere hinanden. Jeg er derfor interesseret i hvordan en eventuel klub eller non-profit organisation i teorien skulle stables op - her tænker jeg at pengene fra medlemskaber udelukkende skulle gå til udgifter, vedligeholdelse og indkøb af nyt udstyr.

Hvordan fungerer de forskellige atletklubber rundtomkring i landet? Får de støtte fra kommunen pga. de er foreninger/klubber? Hvad ligger der i opstarten af en sådan ting (uden tvivl en MASSE arbejde, det er jeg klar over)?
Det er meget få baby'er der er pæne. De ligner det de er, et foster der har ligget fastklemt oppe i en kvinde, og er blevet presset ud igennem et meget lille hul.

-DonKahle
Brugeravatar

Reputation point: 30

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ønsker dig alt held og lykke med projektet.
Når det så er sagt, så tror jeg det ville være LANGT nemmere, at stable noget fællestræning på benene,
i et allerede eksisterende center. Så finde det center som har bedst muligt udstyr.
Det koster MANGE penge at stable et godt træningssted på benene. Bare racks, stænger og skiver er snildt 100.000kr. :(
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Geografisk sted: Horsens, HSK

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00

Kenny Nickelman=GUNS skrev:Ønsker dig alt held og lykke med projektet.
Når det så er sagt, så tror jeg det ville være LANGT nemmere, at stable noget fællestræning på benene,
i et allerede eksisterende center. Så finde det center som har bedst muligt udstyr.
Det koster MANGE penge at stable et godt træningssted på benene. Bare racks, stænger og skiver er snildt 100.000kr. :(

Ja, det er et dyrt projekt. Jeg tænker derfor at man evt. kan få støtte af kommunen da det ville blive en klub/forening, men jeg kender ikke reglerne for sådanne instanser. Det er immervæk stadig underligt at en så stor by aldrig har haft noget der ligner en VL/SL klub.
Det er meget få baby'er der er pæne. De ligner det de er, et foster der har ligget fastklemt oppe i en kvinde, og er blevet presset ud igennem et meget lille hul.

-DonKahle
Brugeravatar

Overvejet at tage fat i formanden for en allerede eksisterende klub? Jeg er ret sikker på der nok skal være nogen som er villige til at svare på et par spørgsmål eller to.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Pind skrev:Overvejet at tage fat i formanden for en allerede eksisterende klub? Jeg er ret sikker på der nok skal være nogen som er villige til at svare på et par spørgsmål eller to.

Havde lidt håbet at denne tråd ville fange én med knowhow, men du har ret, jeg må prøve at kontakte et par stykker og se hvad der sker.

-DonKahle
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster