Hej BB.
Lidt info om mig, Jeg er 183-185 cm høj, vejer 70 kg

Trænings erfaring er ca 2,5-3 år, men det første år vidste jeg intet om træning, og trænede derfor gerne de samme muskler flere dage i træk, og der kunne ofte gå en uge mellem træninger for andre muskler, dette resulterede ikke i de store fremskidt. År to fik jeg dog en noget større indblik i tingene, og dette resulterede i at jeg gainede ca 12-14 kg og var oppe og veje 78 kg og ramte den bedste form jeg har haft pt. Dette var sidste sommer, men så startede jeg på hf, og her endte det helt i hundende, alt for meget druk, ringe træning, lorte kost, og det er der jeg står nu, men men men nu er jeg klar til at tage det hele op igen, motivationen har aldrig været større, har lyst til at træne hele tiden igen, så jeg er fra denne uge startet op på et nyt 2 split program, som jeg regner med at køre en måneds til, hvorefter jeg vil prøve noget andet.'
Med hensyn til kost, vil jeg bare spise nogenlunde varieret og moderat sundt, i første omgang vil jeg ikke tælle kcal, men efter sommer, vil jeg også dette igen.
Det store mål vil være at komme op på 80+, men til at starte med skulle jeg gerne komme op på 75 inden jul.
Men mit 2 spilt kører sådan her:
dag 1: bryst, triceps og skulder
Bænk pres 3-5x5-8
decline bænkpres 3x8
close grip bænk 3x8
fransk pres 3x8
pushdown 3x8
skulder press 3x8
front leteral raises 3x8
dag 2: ryg, ben, biceps og mave
Bor 3-5x5-8
pulldown 3x8