bænkpres
3 x 10 x 70kg
squat
3 x 10 x 50kg
dips
4 x 5
chins
4 x 5
hypers
2 x 20
Sådan, et meget krampe fyldt workout. Straffen for ikke at have trænet specielt meget siden aug 09.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67635 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049937 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
StefanM skrev:Hej Charlie T
Velkommen til bodybuilding.dk. Held og lykke med træningen, håber at du får godt brug for din logbog.
Du siger "Starter igen". Sig mig, har du trænet tidligere? Det er i hvert fald flotte kg at starte ud med.
Hvad er dit mål med træningen? Du slår mig som værende meget CrossFit-agtig. Er det korrekt?
charlie t skrev:StefanM skrev:Hej Charlie T
Velkommen til bodybuilding.dk. Held og lykke med træningen, håber at du får godt brug for din logbog.
Du siger "Starter igen". Sig mig, har du trænet tidligere? Det er i hvert fald flotte kg at starte ud med.
Hvad er dit mål med træningen? Du slår mig som værende meget CrossFit-agtig. Er det korrekt?
Ja, sidst jeg trænede var det mod DM i kagespisning, hvor jeg vandt en flot 2. plads. Men nu vil fokus ligge på squat, hvor jeg regner med at kunne tage de 100kg, når jeg får bulket mig op på de 125kg.
Hvad er CrossFit(tm)?
StefanM skrev:charlie t skrev:StefanM skrev:Hej Charlie T
Ja, sidst jeg trænede var det mod DM i kagespisning, hvor jeg vandt en flot 2. plads. Men nu vil fokus ligge på squat, hvor jeg regner med at kunne tage de 100kg, når jeg får bulket mig op på de 125kg.
Hvad er CrossFit(tm)?
Hej Charlie T
Held og lykke med dit mål - og tillykke med din flotte placering.
CrossFit er sådan noget som det her
Bemærk, at flere af dem har ekstra ledstøtter på. Det er fordi det er meget farligt og hardcåre.
Martin88 skrev:HEHEHEHEHE, DU BOR På LOL-LAND!!! HEHEHEHE
MC skrev:Er du stoppet i mili?
charlie t skrev:MC skrev:Er du stoppet i mili?
Om 2 uger skal jeg op og afleverer alt mit udleverede udstyr, hvorefter jeg går på ferie. Og så udløber min kontrakt d. ~27 juli.
Så hvis du mangler en ekstra hånd i huset, for en billig penge, så ringer du bare.
MC skrev:Er du stoppet i mili?
Martin88 skrev:er det ikke lidt epic at hammercurle det samme som du db presser?
StefanM skrev:Du er dygtig
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster