Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Foreigner skrev:Jeg tænkte lige på, ved hvilke øvelser er det en god idé at bruge bælte?
Naturligvis ved en øvelse som squat, dødløft osv..
Men hvad med row, military press og andre øvelser?

Bay skrev:Brug bælte ved de helt tunge rows, dødløft, squat og mili - men det er bedst at lade kroppen stabilisre selv

Reker skrev:Bay skrev:Brug bælte ved de helt tunge rows, dødløft, squat og mili - men det er bedst at lade kroppen stabilisre selv
"helt tunge" nemere forklaring?
Mere ind man normalt gør eller hvad??
140kg dødløft er jo voldsomt tungt for mig, men noget en kæmpe gut kunne gøre i søvne.
Er nemlig selv tænkt mig at købe et bælte om nogle måender.

Reker skrev:Bay skrev:Brug bælte ved de helt tunge rows, dødløft, squat og mili - men det er bedst at lade kroppen stabilisre selv
140kg dødløft er jo voldsomt tungt for mig, men noget en kæmpe gut kunne gøre i søvne.

cj8000 skrev:Reker skrev:Bay skrev:Brug bælte ved de helt tunge rows, dødløft, squat og mili - men det er bedst at lade kroppen stabilisre selv
Jo ligemeget hvad alle andre løfter.
Når du begynder at nærme dig 90% af 1rm kan det bruges. Dog synes jeg det bedre uden da jeg har bedre kontakt til opspændet i maven/lænden...
Men en smagssag tror jeg

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster