Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1247
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1244

Følg bodybuilding.dk på

Bælte størrelse?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Ja nu har jeg besluttet mig få det må være tid til at anskaffe mig mig første bælte.

Har dog også næsten bestemt mig for det bliver dette her: http://www.bodyman.dk/shop/olympic-w-l-7265p.html Med mindre der dog er nogle der har andre forslag til noget bedere og gerne hvorfor..

Men jeg kommer en smugle i tvivl når jeg skal vælge størrelse. Når jeg måler mig rundt om maven siger målebådet mellem 88 og 90 cm sådan ca.

Bæltes mål er som følger:

Størrelse
Cm i livet*

Small - 67-88
Medium - 75-96
Large - 83-104
X-large - 95-116

Nu er jeg så en smugle i tvivl om hvorvidt jeg skal tage Medium eller large? Hvad ville være mest behaligt at tage på og hvilket ville side best? Nogle det kender lidt til det som måske kunne hjælpe med at fortælle hvorvidt det skal være et som passer sådan lige (Medium) eller large hvor der vil være en smugle mere plads i

Håber nogle kan hjælpe her.. :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Slagelse

Træner her: Aktiv Helse Studio

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

uanset hvilken str. du måtte vælge.. ..skal du altid sørge for at stå sådan her efter hver træning.. .mindst 5 min. :mrgreen:

[img]http://www.bodyman.dk/images/bælte4.jpg[/img]
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

mic skrev:uanset hvilken str. du måtte vælge.. ..skal du altid sørge for at stå sådan her efter hver træning.. .mindst 5 min. :mrgreen:

Det er modtaget.. har øvet lidt her hjemme i stuen dog uden bælte sådan jeg kunne være total flex når jeg få bestilt den rigtige størrelse
Brugeravatar

har aldrig prøvet at bruge et bælte under træning, men Jeg ville nok vælge large. SÅ har du også lidt at vokse i jo ;) Og du satser vel også på at blive større med tiden ikke?

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Illisher skrev:har aldrig prøvet at bruge et bælte under træning, men Jeg ville nok vælge large. SÅ har du også lidt at vokse i jo ;) Og du satser vel også på at blive større med tiden ikke?

Det var lidt planen der skulle nogle masse på kroppen jo.. Har trænet med bælte før et jeg lånte på et tidspunkt virkelig lækkert at have på i den tunge løft..
Brugeravatar

Rafn skrev:
Illisher skrev:har aldrig prøvet at bruge et bælte under træning, men Jeg ville nok vælge large. SÅ har du også lidt at vokse i jo ;) Og du satser vel også på at blive større med tiden ikke?

Det var lidt planen der skulle nogle masse på kroppen jo.. Har trænet med bælte før et jeg lånte på et tidspunkt virkelig lækkert at have på i den tunge løft..

oki. Du kan ikke huske hvad størrelse det var?
Du kan evt låne et bælte hvis der er en anden i dit center der har et, også se hvordan det sidder. Så bare håb på der er 2 der har et large og medium :wink:

Styrkeliste
- Squat: 125.00

Galleri: Vis galleri (1)

Jeg har selv det der bælte, og det er vældig fint :).

Du vælger vel bare størrelsen efter om du tror du tykkere eller tyndere i fremtiden :D.

Jeg ved det ikke, men jeg tror ikke rigtig der er nogen forskel på selve bæltet i de forskellige størrelser. Det er kun selve længden der går rundt om der variere TROR JEG.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Squat: 115.00

rask skrev:Jeg har selv det der bælte, og det er vældig fint :).

Du vælger vel bare størrelsen efter om du tror du tykkere eller tyndere i fremtiden :D.

Jeg ved det ikke, men jeg tror ikke rigtig der er nogen forskel på selve bæltet i de forskellige størrelser. Det er kun selve længden der går rundt om der variere TROR JEG.

Jo klart nok det burde kun være længden der er forskellen men tænkte også på om det ville være for meget "ekstra" at have hængende den flap når man har spænt det hvis man tager det store.. men omvendt igen dumt at købe medium hvis man vokser lidt..
Brugeravatar

Illisher skrev:
Rafn skrev:

oki. Du kan ikke huske hvad størrelse det var?
Du kan evt låne et bælte hvis der er en anden i dit center der har et, også se hvordan det sidder. Så bare håb på der er 2 der har et large og medium :wink:

Desværre kender jeg kun 1 med et bælte lige pt og det er en nede i centret som jeg langt fra er sikker på at møde hvergang.. det er kun ind i mellem jeg løber ind i ham. Størrelsen på hans er jeg ikke lige klar over da det er et gammelt bælte han har fundet frem igen.. desværre stod der heller intet på det omkring det..
Brugeravatar

mic skrev:uanset hvilken str. du måtte vælge.. ..skal du altid sørge for at stå sådan her efter hver træning.. .mindst 5 min. :mrgreen:

HAHAHAHAHAHA fuck den var god.. du gjore lige min arbejds dag lidt bedere :D
kød kød... KØD!!!!!

Geografisk sted: kbh nv

Træner her: FitnessDK Nørrebro
Fitness World Valby
FitnessDK Birkerød

Styrkeliste

Galleri: Vis galleri (4)

Rafn skrev:Ja nu har jeg besluttet mig få det må være tid til at anskaffe mig mig første bælte.

Har dog også næsten bestemt mig for det bliver dette her: http://www.bodyman.dk/shop/olympic-w-l-7265p.html Med mindre der dog er nogle der har andre forslag til noget bedere og gerne hvorfor..

Men jeg kommer en smugle i tvivl når jeg skal vælge størrelse. Når jeg måler mig rundt om maven siger målebådet mellem 88 og 90 cm sådan ca.

Bæltes mål er som følger:

Størrelse
Cm i livet*

Small - 67-88
Medium - 75-96
Large - 83-104
X-large - 95-116

Nu er jeg så en smugle i tvivl om hvorvidt jeg skal tage Medium eller large? Hvad ville være mest behaligt at tage på og hvilket ville side best? Nogle det kender lidt til det som måske kunne hjælpe med at fortælle hvorvidt det skal være et som passer sådan lige (Medium) eller large hvor der vil være en smugle mere plads i

Håber nogle kan hjælpe her.. :)

du skal ha medium.. der skal være noget af hive i.. large bliver for stort...
kød kød... KØD!!!!!

Geografisk sted: kbh nv

Træner her: FitnessDK Nørrebro
Fitness World Valby
FitnessDK Birkerød

Styrkeliste

Galleri: Vis galleri (4)