Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kinasko skrev:okay helt sikkert det prøver jeg

kinasko skrev:lol okay
jamen jeg træner bare for at øge muskelmasse og blive stærkere. Vil gerne kunne smide 2.5kg mere på hver uge.
mit spørgsmål er vel om mine løft mellem 60-65kg giver noget, eller om jeg bare skal holde det til 70-67,5 og når jeg så ikke kan tage mere end 6 reps på 67,5, så er jeg færdig for den dag? Jeg kan jo som sagt godt slappe af 15min. og så kan jeg sikkert godt tage 1 sæt mere med 70kg. Jeg synes det er svært at vide hvornår jeg skal stoppe. Jeg kan jo hele tiden tage 2.5kg af, og så kan jeg tage flere sæt.

troublemaker skrev:kinasko skrev:lol okay
jamen jeg træner bare for at øge muskelmasse og blive stærkere. Vil gerne kunne smide 2.5kg mere på hver uge.
mit spørgsmål er vel om mine løft mellem 60-65kg giver noget, eller om jeg bare skal holde det til 70-67,5 og når jeg så ikke kan tage mere end 6 reps på 67,5, så er jeg færdig for den dag? Jeg kan jo som sagt godt slappe af 15min. og så kan jeg sikkert godt tage 1 sæt mere med 70kg. Jeg synes det er svært at vide hvornår jeg skal stoppe. Jeg kan jo hele tiden tage 2.5kg af, og så kan jeg tage flere sæt.
Hvis du absolut skal køre mange sæt så gør som jeg siger.

Hansen1402 skrev:troublemaker skrev:kinasko skrev:lol okay
Hvis du absolut skal køre mange sæt så gør som jeg siger.
Er GT ikke 2,5kg af hver anden sæt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster