Så bliver den taget i gang igen! Taddaaa lad os håbe jeg kan være lidt mere vedholden denne gang, og ikke ende som sidst med at smide det hele i excel programmer

Træning i hulen med fokus på teknik
Bnaz og selleri var der til at hjælpe mig og introducere mig til den forunderlige og fantastiske øvelse: Squat
Squat
10x20 PR
10x20
10x20
Hold hagen ind, knæene skal følge foden ud af, røven skal være spændt, maven skal gøres tyk og hård! Husk opvarmning med 10x0!!! (ting jeg skal huske

)
dødløft
10x20
10x50
10x50
10x50
Spænd i røven, brystet frem, lav forspænding ved næsten at løfte vægten, press ikke hoften for langt frem
Chinup mellem grip
6xBW
5xBW finger grip
6xBW
military db
10x7
10x7
BOR
10x14
10x14
Bænk
10x20
10x50
10x50
10x50
Opspænd: nakken i lidt før hvor hovedet skal ende, fødderne op på bænken og svaj max i ryggen, tag fat i stangen, fødderne ned i jorden med hælen i jorden, løft stangen op og sænk ballerne så de lige støtter en smule på bænken, bliv ved med at være spændt i ben og maven, løft ud i 45 grader, og albuerne lige under håndledende!!
Håber sku jeg kan huske det hele :d
Det endte med jeg faktisk var totalt brugt, og åd alt hvad jeg kom i nærheden af da jeg kom hjem, mere end de to rugbrøds madder ;)
Lagde mig ind propmæt og hørte musik og nød udmattelsen i kroppen. Den skal man huske at nyde!!
KANON TRÆNING!