Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Basis of hypertrophy er bare "normal" træning, hvor man tager mange reps og mindre kg ikke?

Xiva skrev:The Basis of hypertrophy er bare "normal" træning, hvor man tager mange reps og mindre kg ikke?
Jo
7-10 dage pause kaldes Dekon eller Deload.
Dekon = 5-7 dage's 100% pause fra træningen.
Deload = 5-7 dages hvor du løfter 70% af din 1RM
Og det er smart i nogen tilfælde, hvis man lige er blevet færdigt med et program, så er det en god ide
Men det er ikke alle der vælger at køre dekon/deload.

mkdanq skrev:Når man starter på sådan et forløb, skal man så tage en 7-10 dages pause først?

mic skrev:mkdanq skrev:Når man starter på sådan et forløb, skal man så tage en 7-10 dages pause først?
Det synes jeg ærligt afhænger af om man føler sig frisk eller ej. Jeg kører ikke selv deload eller dekon før hver program-opstart, men gør det hvis/når jeg har brug for det.
Xiva> du kan ikke sætte tal/procenter på et deload. Deload er bare en periode hvor du kører med markant lavere volume.

Continuity skrev:Hypertrophy er muskelvækst?

mic skrev:mkdanq skrev:Når man starter på sådan et forløb, skal man så tage en 7-10 dages pause først?
Det synes jeg ærligt afhænger af om man føler sig frisk eller ej. Jeg kører ikke selv deload eller dekon før hver program-opstart, men gør det hvis/når jeg har brug for det.
Xiva> du kan ikke sætte tal/procenter på et deload. Deload er bare en periode hvor du kører med markant lavere volume.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster