Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1217
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1214

Følg bodybuilding.dk på

Bedøm 3-split

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej jeg ville starte op på et 3 split til januar for at kunne fokuser lidt mere på de enkle muskler.
Idag med mit 2 split er der altid et par muskler der bliver snydt lidt, da jeg ofte ikke har tiden til at træne mere end en time, eller fordi energien ikke altid er i top. Det skal der laves om på!

Lad for guds skyld værd med at kommenter der ikke er ben med!

dag1:(ryg, nakke)
8*4 weigted pullups bredt/smalt (vinger)
5*5 dødsløft (lænd)
8*4 Bent over Rows bb/db (dybden)
8*4 schrugs(nakke)
-- Tænker der skal en øvelse eller 2 mere på til vinger+dybde, men alligevel har jeg også en ide om at det er nok?

dag2:(bryst, mave)
1*10 bænkpress (bryst) - Styrke
8*4 bænkpress (bryst) - Masse
8*4 db press decline/incline (bryst)
8*4 flyers incline/decline/flat (bryst) <-- Tænker den skal fjernes og de andre bryst øvelser burde være nok?
8*4 weigted crunch incline (mave)
8*4 side bend (mave siden)

dag3:(arme, skulder)
8*4 military press (front skulder)
8*4 Lateral Raise (side skulder)
8*4 french press + superset med closegrip benchpress (triceps)
10*3 Cable One Arm Pushdown (triceps)
8*4 bb curl (biceps)
8*4 Dumbbell Concentration Curl (biceps)

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Så er der slettet et hav af "Du skal træne ben indlæg". Topic-starter ønsker respons på ovenstående, og ikke billeder af fyre med tynde ben.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

mic skrev:Så er der slettet et hav af "Du skal træne ben indlæg". Topic-starter ønsker respons på ovenstående, og ikke billeder af fyre med tynde ben.

Jeg håber ikke mit følgende indlæg vil fremstå flabet pga. overstående, det er oprigtigt ikke ment sådan.

Du mangler ben og det giver ikke meget mening kun at træne halvdelen af kroppen.
Udover en direkte grim asymetrisk krop vil dine svage ben blive det som sænker din dødløft på længere sigt.
Derudover bevidner dit bevidste fravalg af ben, i mine øjne, en manglende forståelse for træning.

Jeg mener du godt kan fyre en højere volume af i dine øvelser, når du alligevel ikke har flere pr. dag.

Programmet er godt hvis du gerne vil diskopumpe med ekstremt fokus på bryst og arme ift. ryg, og især ben.

Reputation point: 15

Jeg ville absolut ikke ned prioriter ryggen. Ryggen er lige så vigtigt som alt det andet. Det også derfor jeg sætter spørgsmål til om der skulle et par øvelser mere på... V-form er alt for nice!

Jeg træner udelukkende for at få en pæn krop. Jeg skal ikke være styrkeløfter, så om jeg kan dødløfte 150kg eller 200kg har ikke nogen som helst betydning for mig.
Store ben/lår er grimme efter min mening, det er dog flot med noget læg. Hvis overkroppen bliver for stor i forhold til benene skal jeg nok give dem de tæsk de fortjener, men indtil videre er det ikke fokus. Jeg ville dog køre lidt læg af og til, thats it.

Styrkeliste

HerreBred skrev:Jeg ville absolut ikke ned prioriter ryggen. Ryggen er lige så vigtigt som alt det andet. Det også derfor jeg sætter spørgsmål til om der skulle et par øvelser mere på... V-form er alt for nice!

Jeg træner udelukkende for at få en pæn krop. Jeg skal ikke være styrkeløfter, så om jeg kan dødløfte 150kg eller 200kg har ikke nogen som helst betydning for mig.
Store ben/lår er grimme efter min mening, det er dog flot med noget læg. Hvis overkroppen bliver for stor i forhold til benene skal jeg nok give dem de tæsk de fortjener, men indtil videre er det ikke fokus. Jeg ville dog køre lidt læg af og til, thats it.

Du skal bare være opmærksom, at hvis du trænede ben ville du hurtigere få den V form. Da når du træner ben frigiver du en masse testoron. Bare lige en lille oplysning læs evt. nogle artikler omkring det.

Kostplan: Ingen kostplan

youngg skrev:
Du skal bare være opmærksom, at hvis du trænede ben ville du hurtigere få den V form. Da når du træner ben frigiver du en masse testoron. Bare lige en lille oplysning læs evt. nogle artikler omkring det.

Det er så små mængder at du vil være givet bedre ud ved at bruge tiden på bare at træne det du ønsker skal vokse[indsæt penis kommentar her].

HerreBred skrev:Jeg ville absolut ikke ned prioriter ryggen. Ryggen er lige så vigtigt som alt det andet. Det også derfor jeg sætter spørgsmål til om der skulle et par øvelser mere på... V-form er alt for nice!

Så se evt. på hvor mange sæt du giver bryst kontra trapz

Reputation point: 15

Maskinen skrev:
youngg skrev:

Det er så små mængder at du vil være givet bedre ud ved at bruge tiden på bare at træne det du ønsker skal vokse[indsæt penis kommentar her].

Så se evt. på hvor mange sæt du giver bryst kontra trapz

Det er her hvor jeg mangler lidt hjælp :D er der for mange bryst øvelser, eller for lidt trapz?

Jeg syntes det giver umiddelbart god mening sådan som jeg har stillet det op, da bryst er en stor muskel og trapz er en lille muskel. Så der skal ikke samme volume til for trapz som ved bryst før de vokser i samme grad.

Men kom da med nogle konkrete forslag :D

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster