Nu har jeg igen igen måtte ligge mig pga. af smerter i lænden der opstod ved DB row øvelser i sidste uge
Nå men hvilken øvelse/øvelser vil i anbefale til at styrke lænden endnu mere - for mig er det lidt et tilbagevendende problem ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

5teensig skrev:The one and only: dødløft! Der findes ikke bedre.

Active skrev:5teensig skrev:The one and only: dødløft! Der findes ikke bedre.
+1

Jeppe HH skrev:Husk lige ud over dødløft også at træne maven så det ikke bunder i at det opspænd er for dårligt pga. af mangel på corestyrke.

pipsen66 skrev:Hej,
Nu har jeg igen igen måtte ligge mig pga. af smerter i lænden der opstod ved DB row øvelser i sidste ugenormalt no problem men fik åbenbart ikke spændt nok op.
Nå men hvilken øvelse/øvelser vil i anbefale til at styrke lænden endnu mere - for mig er det lidt et tilbagevendende problem ?

Legend skrev:pipsen66 skrev:Hej,
Nu har jeg igen igen måtte ligge mig pga. af smerter i lænden der opstod ved DB row øvelser i sidste ugenormalt no problem men fik åbenbart ikke spændt nok op.
Det lyder ikke som om din lænd er svag, men snarere som om din teknik i DB rows er mangelfuld.

Legend skrev:Hvis du kan squatte uden problemer bør lænden ikke være problemet. At du har lændeproblemer i en øvelser der normalt anses for at belaste lænden forholdsvis lidt lugter af at det er teknikken der halter.
Få en kompetent person til at kigge på det (hvis du kender sådan en) eller gå ned i vægt og udfør øvelsen mere Jane Fonda.

Legend skrev:.. gå ned i vægt og udfør øvelsen mere Jane Fonda.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster