Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1457
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1454

Følg bodybuilding.dk på

Bedste proteinbar??

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

hej bb.dk... igår købte jeg 21 proteinbarer af mærket: Peak Body PRO 50 indeholdende; 50 gram protein, per bar!!!

For den formidable pris: 368 kr. inkl. fragt! (Det vil sige, 1050 g protein for 368 kr! til sammenligning indeholder link slettet's Super Mass gainer 5,44 kg, kun 816 g protein, og koster 369 kr. inkl. fragt)

Ville bare høre om der var nogen der havde nogen erfaringer med denne bar?? altså smag (specielt peanutbutter smagen)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Thegame skrev:hej bb.dk... igår købte jeg 21 proteinbarer af mærket: Peak Body PRO 50 indeholdende; 50 gram protein, per bar!!!

For den formidable pris: 368 kr. inkl. fragt!

Ville bare høre om der var nogen der havde nogen erfaringer med denne bar?? altså smag (specielt peanutbutter smagen)

Jeg har haft købt: Orange, cheesecake, chokolade og peanut.

Peanut er klart den bedste. Generelt for dem alle er det bemærkelsesværdigt at smagen er ude af munden lige så hurtigt som den kom ind. Det har jeg godt nok aldrig oplevet før med noget som helst mad. haha.. Det må være fordi at der er så meget sødemiddel i.
Jeg mener at 5 sek efter at jeg har slugt en mundfuld, så kan jeg overhovedet ikke smage at jeg har haft det i munden, så derfor giver baren mig ingen tilfredsstillelse hvilket en normal proteinbar gør. Men syntes at de er fine nok under cut.
Sidst rettet af Laaassseee 2. jul 2012, 20:35, rettet i alt 1 gang.

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det er en ret klassisk proteinbar i smag og konsistens. Ret træg i det, og ikke verdens bedste smag. Ikke at den smager dårligt eller grimt, slet ikke. Har dem selv i "chocolate cheesecake", og det der skulle forestille at være cheesecake (som er det yderste lag af baren) smager af gammel mælk. But who gives, næringsindholdet er helt genialt. Tror den smager ganske fint i peanutbutter.

Det er dog ikke en bar jeg ville vælge for smagen eller andet, men for næringsindholdet. Så ville jeg hellere vælge fx Dymatize Elite Gourmet, Oh Yeah eller Supreme Protein.
Sidst rettet af Gosser 2. jul 2012, 20:36, rettet i alt 1 gang.
Følg min logbog her: Log med Gosser
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding
Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 237.50

Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan

Laaassseee skrev:
Thegame skrev:hej bb.dk... igår købte jeg 21 proteinbarer af mærket: Peak Body PRO 50 indeholdende; 50 gram protein, per bar!!!

For den formidable pris: 368 kr. inkl. fragt!

Jeg har haft købt: Orange, cheesecake, chokolade og peanut.

Peanut er klart den bedste. Generelt for dem alle er det bemærkelsesværdigt at smagen er ude af munden lige så hurtigt som den kom ind. Det har jeg godt nok aldrig oplevet før med noget som helst mad. haha.. Det må være fordi at der er så meget sødemiddel i.
Jeg mener at 5 sek efter at jeg har slugt en mundfuld, så kan jeg overhovedet ikke smage at jeg har haft det i munden. Men syntes at de er fine nok under cut.

Okay lyder vanvittigt... men er glad for jeg købte peanut så :D
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Synes helt klart Weider laver de bedste proteinbarer! Både på smag OG indhold!

Deres High Protein Low Carb proteinbar er genial!!!

Og så har MR. Big også lavet ret gode! Bl.a. Deres Nut to Nut Proteinbar der slår Oh Yearh baren med flere længder!

Meeen. den aller bedste er PhD's FlapJack!!! Den er for genial! Smager af Hindbærsnitter =D>
Følg min LOG HER
Performance Pure Whey Protein
Nutripower
PhD
Nanox
Weider
Mine all time favorite brands!

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00