Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 797
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 794

Følg bodybuilding.dk på

Begynde på HST og kreatin på samme tid

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey Bodybuilding brugere og velkommen til mit første emne :)

Jeg har nok trænet i 2 måneders tid nu og mine mål pt. er egentlig kun at få en pænere og mere muskuløs krop.
Indtil nu har jeg vist heletiden trænet til failure(ups? :D) men dog steget med 10kg i bænk alligevel...

Men nu har jeg så fået det her kreatin som jeg vil spise sammen med mit weight gainer, epa-gla, omnimin...

På samme tid vil jeg starte på et 6 ugers HST program jeg fandt her på siden. Nu skal jeg til at måle mine 5RM i de forskellige øvelser - men jeg får altså kreatin hjem her i dag, så jeg tænkte om det ikke var dumt at starte programmet allerede nu, nuhvor jeg skal til at loade kreatin... Altså jeg mener at mine 5RM faktisk vil blive højere når jeg får loadet kreatin...

Det vil ikke give noget hvis jeg fx. taget så lette vægte at det er helt nede på 50% af RM ...

Undskyld hvis jeg roder..
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Randers

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du skal teste din 5RM. Og det skal selvfølgelig gøres under de forhold som du har tænkt at køre dit hst program under. Det vil sige at vil du tage kreatin gennem dit hst forløb så skal du også måle din 5RM mens du er på kreatin. Så mit forslag er at starte på kreatin nu og så teste din 5rm i løbet af en god uges tid og umiddelbart herefter starte på hst.
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Jamen så gør jeg det ^^

Tak for svaret...

Forresten så tog jeg lidt dødløft i går - hvilket jeg ikke plejer at gøre. Jeg kunne sagtens løfte de 80 kg op, men synes bare det gør ondt i ryggen bagefter. Er det så ik bedre kun at tage 50kg flere gange så jeg undgår det scenario?
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Kostplan: Vis kostplan

Flere gange?.. Du skal køre dødløft lige som så mange andre basisøvelser 5*5 eller hvad du ny syntes.

Start stille og roligt ud, det er virkelig en lænd tæsker. De første par gange kan man være utrolig øm, men det går over. Bare du har teknikken iorden.

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Støttrup skrev:Jamen så gør jeg det ^^

Tak for svaret...

Forresten så tog jeg lidt dødløft i går - hvilket jeg ikke plejer at gøre. Jeg kunne sagtens løfte de 80 kg op, men synes bare det gør ondt i ryggen bagefter. Er det så ik bedre kun at tage 50kg flere gange så jeg undgår det scenario?

Du bliver nødt til at køre meget let indtil du lærer teknikken. Den er absolut essentiel, så lad være med at løfte tungt, før teknikken er 100 % i orden. :D
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00