Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1095
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1092

Følg bodybuilding.dk på

Begynder-program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Kære bb.dk brugere!

Jeg har allerydmygest brug for et par svar på spørgsmål og en vurdering af det her træningsprogram, som jeg har strikket sammen efter at have læst på lektien. Jeg har i indlægget bestræbt mig på at være så grundig som muligt, da jeg jo helst ikke bare vil komme med det klassiske idiot-spørgsmål: ”Hva’ for et program er godt”? :)

-/- Info -/-
Jeg er praktisk talt nybegynder, dvs. har prøvet det før i et par måneder, and that’s it. Har dog læst op på kost etc., ved hvad en spotter er, ved at man skal bruge rigelig hvile, etc..

Jeg er 25, 177 høj, vejer et sted mellem 65-70 (ja, jeg ved det ikke, men det vil jeg naturligvis finde ud af, før jeg går i gang).

Jeg træner hjemme – så det bliver nødt til at være et vilkår i vurdering/svar. Turen til centret tog lysten fra mig (måske lidt tudefjæsagtigt, men sådan er vi jo så forskellige). Derfor er jeg så også begrænset i øvelser (se under pull-ups).

Tilgængeligt udstyr: Squatstativ + bænk + stang + håndvægte + curl stang + vægte.

-/- Programmet -/-