Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 834
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Begynder Program?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Har trænet på maskiner i en del tid nu og skal derfor igang med et frivægts program :)

Har kigget lidt på dette: http://www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/bill-starrs-fundament-program---for-all-around-masse-og-styrke.html

Men er dette et godt program ? Eller er der nogen der kan foreslå et bedre ? Derudover så forstår jeg ikke helt hvordan de kører med de reps der ? skal man løfte så meget man kan hver gang ? Eller skal man bygge op ? if so - hvordan gør man lige det ?

Er en smule forvirret :) håber i kan hjælpe

på forhånd tak

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du ikke har kørt med frie vægte før, så synes jeg du skal få trænet lidt teknik i øvelser som dødløft, bænkpres og squat.
prøv: http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics
det giver en god base - så kan du kigge på et program som bill starr når du er lidt mere øvet. :)
Brugeravatar

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog

Har været rundt med instruktør for 2 uger siden og han har vist mig øvelserne og hvordan de udføres - derudover er jeg begyndt at træne med en kammi der har godt styr på det som hjælper mig undervejs :) så teknikken er indøvet ( Det tager jo nok sikkert år før det er perfekt - og det er min langt fra - men dog fin nok til at der kommer lidt mere vægt på end bare stangen)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

skottyboy skrev:Har været rundt med instruktør for 2 uger siden og han har vist mig øvelserne og hvordan de udføres - derudover er jeg begyndt at træne med en kammi der har godt styr på det som hjælper mig undervejs :) så teknikken er indøvet ( Det tager jo nok sikkert år før det er perfekt - og det er min langt fra - men dog fin nok til at der kommer lidt mere vægt på end bare stangen)

Synes dog stadig du skal køre b2b jeg linker.
Bill starr opbygges med 5 sæt 5 reps - ikke hensigtsmæssigt til indøvning af teknik.
kør 10-12 reps i starten 3-4 sæt og efterhånden som det ser bedre og bedre ud kan du stige i vægt og falde lidt i antal reps.
Ser rigtig mange personer der går i gang med meget tunge løft i starten - det kan i værste fald påføre nogle nasty skader i f.eks. hofte i forbindelse med squat.

Jeg har først lige lært teknikken ordentligt til at gå ned i reps og jeg har trænet den lidt over 1 år.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster