Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

Begynder

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej

Jeg er helt ny udi vægtløftning/bodybuilding og har tænkt mig at starte snarest med henblik på at tage på i muskelmasse. Jeg er på nuværende tidspunkt ikke undervægtig, men heller ikke langt fra, ergo jeg skal have smidt nogle kilo muskelmasse oveni min nuværende vægt!

Jeg er fra naturens side hverken muskuløs eller bredskuldret så har brug for at få masse på all-around og har i den anledning kigget efter træningsprogrammer der adresserer den slags - især hvis man er, hvad nogle vil kalde, hardgainer (håber at det er noget jeg kan spise mig fra, hvis det er tilfældet).
Kan det passe at jeg skal lave et split program baseret på dødløft, squat og benkpræs? og hvordan kan det tilpasses hvis man gerne vil fortsætte med at spille fodbold 1-2 gange om ugen?

Hvis i har nogle tips til hvordan jeg skal spise for at muliggøre at tage på er jeres hjælp meget velkommen - er shakes den rette vej frem?

På forhånd tak! :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Velkommen til :)

Start evt. her, Newbies Helpfile:
viewtopic.php?f=56&t=39845
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Eightynine skrev:Hej

Jeg er helt ny udi vægtløftning/bodybuilding og har tænkt mig at starte snarest med henblik på at tage på i muskelmasse. Jeg er på nuværende tidspunkt ikke undervægtig, men heller ikke langt fra, ergo jeg skal have smidt nogle kilo muskelmasse oveni min nuværende vægt!

Jeg er fra naturens side hverken muskuløs eller bredskuldret så har brug for at få masse på all-around og har i den anledning kigget efter træningsprogrammer der adresserer den slags - især hvis man er, hvad nogle vil kalde, hardgainer (håber at det er noget jeg kan spise mig fra, hvis det er tilfældet).
Kan det passe at jeg skal lave et split program baseret på dødløft, squat og benkpræs? og hvordan kan det tilpasses hvis man gerne vil fortsætte med at spille fodbold 1-2 gange om ugen?

Hvis i har nogle tips til hvordan jeg skal spise for at muliggøre at tage på er jeres hjælp meget velkommen - er shakes den rette vej frem?

På forhånd tak! :)

Som alle andre der er nye her på siden får du samme velkomst som de andre... LÆS!
Du blir simpelthen nød ti lat sætte dig ind i det og læse de fremragende artikler her på siden. Shakes er godt ja.. HVIS.. din kost i forvejen er i orden og du ikke har mulighed for at få dækket dit prot niveau.. så ja efter træning.

DL bb og squat er godt ja. Disse er basis øvelser som er rigtig gode som begynder dog få en instruktør eller så øvelses vejledningen i toppen af siden. Det er vigtigt du kan teknikken.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

mic skrev:Velkommen til :)

Start evt. her, Newbies Helpfile:
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=56&t=39845

Thumps up... Læs den tråd..
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

tak for linket mic!

Det ser ud til at være præcis hvad jeg har brug for i denne omgang - vil lige læse det igennem!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster