Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Elekktra skrev:Hvorfor skippe leg-day helt? Jeg tænker, kan du ikke forsøge dig med calf-raise, benpres (hvor du koncentrere dig om at lægge belastningen på bagben og og baglår især og IKKE knæ), leg-curls og måske også leg extensions? Jeg har selv haft en lettere overbelastning i mit knæ under squat, og ved at undgå squat i en periode, men stadig bibeholde træningen med ovenstående øvelser, er jeg heldigvis kommet igang med squat igen. Bruger du knæbind på det dårlige knæ, under din tidligere bentræning? Jeg bruger altid knæbind, og det hjælper mig rigtig meget

M_S skrev:Elekktra skrev:Hvorfor skippe leg-day helt? Jeg tænker, kan du ikke forsøge dig med calf-raise, benpres (hvor du koncentrere dig om at lægge belastningen på bagben og og baglår især og IKKE knæ), leg-curls og måske også leg extensions? Jeg har selv haft en lettere overbelastning i mit knæ under squat, og ved at undgå squat i en periode, men stadig bibeholde træningen med ovenstående øvelser, er jeg heldigvis kommet igang med squat igen. Bruger du knæbind på det dårlige knæ, under din tidligere bentræning? Jeg bruger altid knæbind, og det hjælper mig rigtig meget
Nej bruger ikke knæbind, men kunne være jeg skulle anskaffe mig et, er det bare sådan et elastikbind?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster