Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TreatedDK skrev:Om selve firmaet, jeg ville lade være: https://dk.trustpilot.com/review/odenssnus.eu
Så længe du bestiller fra et firma inden for EU, gælder der samme regler som for Treated.com, det er moms- og toldfrit.
Har ikke lige kigget på priser, men ifølge Trustpilot er du langt bedre stillet hos Snusline.com: https://dk.trustpilot.com/review/snusline.com

Marcc7 skrev:Jeg har bestilt flere gange fra Snusline, det fungerer. Det bliver sendt fra Israel. Jeg vil anbefale Thunder Ultra Strong Frosted, hvis ikke du selv har en favorit

troublemaker skrev:Marcc7 skrev:Jeg har bestilt flere gange fra Snusline, det fungerer. Det bliver sendt fra Israel. Jeg vil anbefale Thunder Ultra Strong Frosted, hvis ikke du selv har en favorit
Har brugt den du anbefaler de sidste 5 år :-) så bestilte lige 3 ruller, det burde være nok til en lille måned.
Hvornår har du egentlig sidst haft "the buzz"? Har ikke oplevet det et par år, og jeg savner det sgu :-(

Marcc7 skrev:troublemaker skrev:Marcc7 skrev:Jeg har bestilt flere gange fra Snusline, det fungerer. Det bliver sendt fra Israel. Jeg vil anbefale Thunder Ultra Strong Frosted, hvis ikke du selv har en favorit
Har brugt den du anbefaler de sidste 5 år :-) så bestilte lige 3 ruller, det burde være nok til en lille måned.
Hvornår har du egentlig sidst haft "the buzz"? Har ikke oplevet det et par år, og jeg savner det sgu :-(
Har kun fået det et par gange, hvor jeg har holdt pauser![]()
Ens CNS er jo vant til nikotinen, så det reagerer ikke på samme måde. Men sådan er det jo med alle stimulanser

Marcc7 skrev:Jeg har bestilt flere gange fra Snusline, det fungerer. Det bliver sendt fra Israel. Jeg vil anbefale Thunder Ultra Strong Frosted, hvis ikke du selv har en favorit

troublemaker skrev:Marcc7 skrev:Jeg har bestilt flere gange fra Snusline, det fungerer. Det bliver sendt fra Israel. Jeg vil anbefale Thunder Ultra Strong Frosted, hvis ikke du selv har en favorit

Dr. listig skrev:Det er røv klamt.

Moose skrev:Jeg spørger af ren nysgerrighed![]()
Hvad får i ud af snus?
Antagelser:
Det er bare at være nikotinskæv? Som bedre alternativ fordi i har været rygere? Mode?
Er der nogle af jer der startede med at tage snus?

Reps4Jesus skrev:Moose skrev:Jeg spørger af ren nysgerrighed![]()
Hvad får i ud af snus?
Antagelser:
Det er bare at være nikotinskæv? Som bedre alternativ fordi i har været rygere? Mode?
Det er bare for at blive nikotinskæv. Det er en dejlig måde at slappe af og få ro i kroppen på, eksempelvis i skolen eller når man skal se film

Moose skrev:Reps4Jesus skrev:Moose skrev:Jeg spørger af ren nysgerrighed![]()
Hvad får i ud af snus?
Antagelser:
Det er bare for at blive nikotinskæv. Det er en dejlig måde at slappe af og få ro i kroppen på, eksempelvis i skolen eller når man skal se film
Det lærer jeg nok ikke at forstå, det giver jo nogle forfærdelige tænder til gengæld.

Bosse101 skrev:Moose skrev:Reps4Jesus skrev:Moose skrev:Jeg spørger af ren nysgerrighed![]()
Hvad får i ud af snus?
Antagelser:
Det lærer jeg nok ikke at forstå, det giver jo nogle forfærdelige tænder til gengæld.
Nope. Men det kan give tandkødsskader, hvis man overforbuger det.

Moose skrev:Reps4Jesus skrev:Moose skrev:Jeg spørger af ren nysgerrighed![]()
Hvad får i ud af snus?
Antagelser:

Moose skrev:Bosse101 skrev:Moose skrev:Reps4Jesus skrev:Moose skrev:Jeg spørger af ren nysgerrighed![]()
Hvad får i ud af snus?
Antagelser:
Nope. Men det kan give tandkødsskader, hvis man overforbuger det.
Så det er bare fordi de fleste snus brugere ikke børster tænder at de har brune plamager på tænderne efter 10 år?

Reps4Jesus skrev:Moose skrev:Reps4Jesus skrev:Moose skrev:Jeg spørger af ren nysgerrighed![]()
Hvad får i ud af snus?
Antagelser:
Prøv det, og så vil du forstå

Reps4Jesus skrev:troublemaker skrev:Marcc7 skrev:Jeg har bestilt flere gange fra Snusline, det fungerer. Det bliver sendt fra Israel. Jeg vil anbefale Thunder Ultra Strong Frosted, hvis ikke du selv har en favorit
Jeg får "the buzz" jævnligt, men kun når det er Odens eller Pure Nordic. Får ikke buzz af Thunder

troublemaker skrev:Reps4Jesus skrev:troublemaker skrev:Marcc7 skrev:Jeg har bestilt flere gange fra Snusline, det fungerer. Det bliver sendt fra Israel. Jeg vil anbefale Thunder Ultra Strong Frosted, hvis ikke du selv har en favorit
Jeg får "the buzz" jævnligt, men kun når det er Odens eller Pure Nordic. Får ikke buzz af Thunder
Er Thunder ikke det stærkeste på markedet? Er Odens stærkere? Og troede at pure nordic og thunder var det samme? Altså indholdsmæssig

Reps4Jesus skrev:troublemaker skrev:Reps4Jesus skrev:troublemaker skrev:Marcc7 skrev:Jeg har bestilt flere gange fra Snusline, det fungerer. Det bliver sendt fra Israel. Jeg vil anbefale Thunder Ultra Strong Frosted, hvis ikke du selv har en favorit
Er Thunder ikke det stærkeste på markedet? Er Odens stærkere? Og troede at pure nordic og thunder var det samme? Altså indholdsmæssig
Thunder og Pure Nordic er to forskellige mærker, men jeg skal dog ikke kunne sige, om indholdet er det samme. Det er det generelt nok for alle mærker, ligesom protein pulver.
Thunders stærkeste variant indeholder 21 mg nikotin, mens Odens indeholder 22 mg nikotin. Det stærkeste på markedet ligenu er Siberia, som indeholder 43 mg nikotin.

troublemaker skrev:Reps4Jesus skrev:troublemaker skrev:Reps4Jesus skrev:troublemaker skrev:Marcc7 skrev:Jeg har bestilt flere gange fra Snusline, det fungerer. Det bliver sendt fra Israel. Jeg vil anbefale Thunder Ultra Strong Frosted, hvis ikke du selv har en favorit
Thunder og Pure Nordic er to forskellige mærker, men jeg skal dog ikke kunne sige, om indholdet er det samme. Det er det generelt nok for alle mærker, ligesom protein pulver.
Thunders stærkeste variant indeholder 21 mg nikotin, mens Odens indeholder 22 mg nikotin. Det stærkeste på markedet ligenu er Siberia, som indeholder 43 mg nikotin.
Fik prøvet Siberia, hoooold op hvor den nice, fik et dejligt buzz lige om morgenen :-) :-)
Men en lille update. Købte snus fra http://www.snusline.com og den kom med pakkeposten efter 6 dage. Købte 3 ruller for 700kr. Så fik sparet 500 kr og fik 6 gratis dåser med. Fåking nice :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 86 gæster