Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Acid skrev:De fleste herinde vil nok anbefale dig Wilfa BL1200, inklusiv mig selv.

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Goddavmeddig skrev:Acid skrev:De fleste herinde vil nok anbefale dig Wilfa BL1200, inklusiv mig selv.
+1 Den er gud, larmer lidt, men er pengene værd.
Jeg-er-sulten skrev:Hvad gør den her bedre end de andre?
1200 watts motoren, frem for de 400-600 watts der gerne er i andre, lidt billigere versioner?

Acid skrev:Goddavmeddig skrev:Acid skrev:De fleste herinde vil nok anbefale dig Wilfa BL1200, inklusiv mig selv.
+1 Den er gud, larmer lidt, men er pengene værd.
Jeg plejer at stille den ovenpå en pude, hvilket tager det værste.Jeg-er-sulten skrev:Hvad gør den her bedre end de andre?
1200 watts motoren, frem for de 400-600 watts der gerne er i andre, lidt billigere versioner?
Det den gør bedre end de fleste andre i samme prisklasse er at den ikke brænder sammen efter et par måneder fordi du bruger den til at knuse is eller andre frostvarer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster