Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1653
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1650

Følg bodybuilding.dk på

Blender - Wilfa BL1200, problemer!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg var lidt i tvivl om hvor jeg skulle placere dette topic, men håber det er rigtigt ramt. Jeg har netop været i Elgiganten og købe en Wilfa BL1200.
Det første jeg ville gøre var at skille den ad og rengøre enkeltdelene inden brug, men bundstykket hvor kniven sidder i sidder fandme godt fast i glaskanden. Nu har jeg i 10 minutter hevet og flået i det, uden at kunne få det vredet fri.
Jeg har googlet lidt, og der er mange der beretter om det samme. Inde på deres FB-side har flere brokket sig over det, hvor svaret er at man skal smide kande og bundstykke ned i motordelen igen og så vride mod uret.. det har jeg prøvet, men mine hænder er helt røde og hævede af at prøve nu.
Jeg ved at der er mange herinde der dagligt bruger den (den er flere gange blevet anbefalet herinde), så jeg håber at der er en der kan hjælpe mig. Hvad dælen skal jeg gøre?
Sidst rettet af Nettohunden 25. okt 2014, 16:58, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 240

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det skal siges at det ikke bare er ligesom et glas ansjoser hvor låget lige hyggebinder lidt.. Ellers havde jeg ikke oprettet tråden.
Jeg har haft hele lortet nede på gulvet nu i en regulær brydekamp.. Siden der er flere der rapporterer om problemet, og blenderen er så udbredt herinde, så håber jeg på at der er nogen der kan hjælpe, og at mit eksemplar ikke bare er ét ud af et dårligt batch.
Brugeravatar

Jeg bruger samme blender, men er ikke lige rendt i dét problem. Hvis jeg var, ville jeg have sat plastikdelen i en skål med så varmt vand du kan få i vandhanen, lade den stå dér i en fem minutters tid og så prøve igen.
Stupid weights! Y U NO LIGHTWEIGHT??

Reputation point: 5

Kostplan: Ingen kostplan

SNI skrev:Jeg bruger samme blender, men er ikke lige rendt i dét problem. Hvis jeg var, ville jeg have sat plastikdelen i en skål med så varmt vand du kan få i vandhanen, lade den stå dér i en fem minutters tid og så prøve igen.

Det er helt vildt frustrerende! Det du nævner var måske en idé :). Drejer du bundstykket af kanden imens det hele er nede i motordelen, eller kan du nemt skrue det af direkte fra kanden på dit eksemplar?
Brugeravatar

Nej, jeg kan sagtens skrue bunden af kanden uden at have den i holderen med motor.
Stupid weights! Y U NO LIGHTWEIGHT??

Reputation point: 5

Kostplan: Ingen kostplan

Der er mange der har beklaget sig på Wilfas danske FB-side over det.
Hvis du ikke har problemer med det, og jeg har, så må mit eksemplar være et af de ringe. Det ryger retur idag så, det kan ikke være meningen at man skal kæmpe SÅ meget med at få bundstykket af, hver gang lortet skal rengøres :)
Ærgerligt, jeg havde ellers set frem til at blende shakes og smoothies i vildskab!
Brugeravatar

Du skal se en Wilfa blender lidt som Excalibur - kun de som er værdige kan få lov at blende shakes i den! :mrgreen:

Ej, men jeg vil sige, at kniven og kanden også sad virkelig godt sammen på min, men jeg gjorde som de andre siger, og satte den i motordelen og fik på den måde vredet den fri.
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

Logbog: Vis logbog

snus skrev:Du skal se en Wilfa blender lidt som Excalibur - kun de som er værdige kan få lov at blende shakes i den! :mrgreen:

Ej, men jeg vil sige, at kniven og kanden også sad virkelig godt sammen på min, men jeg gjorde som de andre siger, og satte den i motordelen og fik på den måde vredet den fri.

Hahah! :mrgreen: Jeg må se mig selv som vejet og fundet for let, i så fald :D
Jeg returnerede den istedet, jeg gad ikke skulle bakse sådan med det, mindst 1 gang om dagen. Dem jeg har læst der har beklaget sig, er alle inden for ret kort tid, så jeg tænker at det må være et bestemt nyt batch der er problemet. Mine hænder er stadig mærkede efter at have tumlet med den !

Jeg returnerede den og købte istedet en OBH Nordica Chili-blender (og fik samtidig 250,- retur i difference), som også kan knuse is. Godt nok har dens 300W motor ikke en skid på Wilfaens 1200W, men den kan også knuse is og så fylder den ikke ret meget, i det lille køkken jeg råder over. Den er glimrende til det jeg skal bruge den til :)
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster